واران خستگی ناپدیر؛ همیشه در خدمت تیم است!

0

زیدان در این فصل در ۳۰ بازی خود دو اسم را به طور ویژه مورد توجه قرار داده است، یکی کورتوا که درون دروازه ثابت می کند و به جز یک بازی همیشه بازی کرده است. واران نیز در این فصل در میان بازیکنان درون زمین (به جز گلرها) بیشترین دقایق را داشته و از فصل ۱۹-۲۰۱۸ تا کنون مدت بیشتری نسبت به هم تیمی هایش درون زمین بوده است.

واران در فصل جاری فقط دو بازی و نصفی را از دست داده است. زیدان در بازی دور رفت مقابل هوئسکا به او استراحت داد تا برای بازی مقابل اینتر استراحت کند. او در نیمه دوم بازی مقابل بیلبائو به علت مصدومیت بازی نکرد و به خاطر همین مصدومیت بازی مقابل آلکویانو را از دست داد. واران در این فصل حتی یک کارت زرد هم نگرفته که نشان می دهد تکل هایش کاملا دقیق و محتاطانه هستند.

واران در دهمین فصلش در رئال ۲۴۷۵ دقیقه بازی کرده که فقط کورتوا با ۲۶۱۰ دقیقه بالاتر از اوست. بنزما با ۲۲۳۰ و مندی با ۲۱۱۷ دقیقه، دو هموطن واران  هستند که بیش از دو هزار دقیقه بازی کرده اند.  کاسمیرو با ۲۱۷۷ ، مودریچ با ۲۰۷۴ و کروس با ۲۰۲۱ دقیقه دیگر بازیکنان رئال در این فصل هستند که بیشترین دقایق را داشته اند.

از فصل ۱۸-۲۰۱۷ تا کنون ، واران در ۱۵۸ بازی در رئال ۱۳۸۹۴ دقیقه بازی کرده و رکورد دار است. بنزما، کاسمیرو و کروس بازیهای بیشتری داشتند اما دقایق رافا بیشتر بوده است. در حال حاضر واران ۳۴۷ بازی در رئال داشته و سه بازی تا رسیدن به ۳۵۰ فاصله دارد. در حال حاضر او نیز یکی از بازییکنانی است که با مشکل تمدید دست و پنجه نرم می کند چرا که تا تابستان ۲۰۲۲ قرارداد دارد و مشخص نیست که فصل بعد هم در رئال خواهد بود یا باشگاه از فروختنش درآمدزایی می کند.

کورتوا کیست ساعت بازی رئال مادرید امشب رافائل واران کیست باشگاه رئال مادرید اسامی بازیکنان رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ