دستگیری سارق باغ ویلاهای تیران وکرون

0

سرهنگ “یوسف بهرام پور”  در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت اموال از باغ ویلاهای خصوصی آنها ، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان تیران و کرون قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه تحقیقات گسترده صورت گرفته ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱  حین گشت زنی در حوزه ماموریتی  خود به فردی که  بایک کیسه پرازشیرآلات وسیم وکابل برق در حال پرسه زدن درخیابان بود مشکوک شده و به او دستور ایست می دهند اما وی به محض مشاهده  ماموران متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون گفت : پس از فرار متهم ماموران بلافاصله به تعقیب وی پرداخته و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند که فرد مذکور در تحقیقات صورت گرفته به  ۳۵فقره سرقت سیم وکابل برق ، آهن الات ، لوازم کشاورزی ،شیرآلات ودرب وپنجره ازباغ ویلاها  و ساختمان های نیمه سازاعتراف کرد.

این مقام انتظامی از کشف اموال مسروقه که در یک ساختمان نیمه ساز دپو شده بود خبر داد و گفت: اموال مکشوفه به مال باختگان مسترد و سارق دستگیر شده نیز به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.#پلیس 

 

 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ