مدیر اجرایی جدید بارسلونا مشخص شد + توضیحات درباره مدیر اجرایی جدید بارسلونا

0

– به گزارش موندو دیپورتیوو ، خوان لاپورتا مدیر عامل شرکت MEDIA MARKT SATURN را به عنوان مدیر اجرایی جدید باشگاه بارسلونا انتخاب کرده است.

 

در واقع شرکت او یکی از پیش روترین شرکت های الکترونیک در اروپا است. فران ریورتر یک تاجر کاتالان است که تمام کار خود را در این شرکت توسعه داده است و از اول جولای جایگزین اسکار گرائو خواهد شد.

 

با کسب مدرک تحصیلی در حوزه اقتصاد او در سال ۲۰۰۵ مدیر عامل شرکت MEDIA MARKT SATURN شد. البته او ۵ سال بعد عضو هیئت مدیره شرکت تابعه ایبری شد.

 

در سال ۲۰۱۳ ، فران توانست مدیریت کل تجارت در شبه جزیره ایبری را به دست آورد . این موضوع پس از آن بود که به عنوان مدیر بخش فروش و عملیات در این شبه جزیره فعالیت می کرد.

 

ریورتر ۴۸ ساله تا سال ۲۰۱۸ سمت خود را به عنوان مدیرعامل در این شرکت حفظ کرد و تا ۳۰ ژوئن وظیفه مدیر کلی را برعهده داشت. او باعث شد که این شرکت برای سال مالی بعدی درآمدی حدود ۲۰ میلیون یورو داشته باشد.

 

او در مدیریت شرکت قبلی خود انعطاف پذیری زیادی داشت و موقعیت های شغلی بسیار خوبی به دست آورد. مقایسه او با اسکار گرائو نشان می دهد که حضور فران یک جهش برای پست مدیریتی بارسلونا است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ