میلاد حاتمی دستگیر و تحویل پلیس ایران شد

0

سردار شیرزاد رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با تأیید خبر فوق اظهار داشت: به دنبال درخواست پلیس بین الملل ایران، اعلان قرمز علیه «میلاد حاتم آبادی فراهانی» صادر و پس از ردیابی و شناسایی در ترکیه دستگیر شد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا ادامه داد: با تلاش‌های مؤثر به عمل آمده برای این متهم که از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور بود اعلان قرمز اینترپل صادر شد که در نتیجه اقدامات بین‌المللی انجام شده از سوی این پلیس منجر به بازداشت نامبرده و در نهایت استرداد وی به ایران شد.

همسر میلاد حاتمی میلاد حاتمی کجاست میلاد حاتمی در ایران میلاد حاتمی چی شد میلاد حاتم آبادی فراهانی سردار هادی شیرزاد کیست رئیس اینترپل ایران کیست جرم میلاد حاتمی پلیس اینترپل چیست پلیس اینترپل بیوگرافی میلاد حاتمی اینستاگرام میلاد حاتمی اعدام میلاد حاتمی

سردار شیرزاد بیان داشت: موضوع شناسایی و بازداشت متهمان و در نهایت استرداد به کشور کماکان از سوی اداره تحقیقات جنایی این پلیس تحت پیگیری جدی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس بین الملل ناجا متهم نامبرده از کشور ترکیه تحویل گرفته شد و امروز تحویل مقامات قضائی کشورمان شد.

میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی بوده که چندین سال از این طریق، پول‌های زیادی کسب و کلاهبرداری زیادی انجام داده است؛ استفاده از روش‌های غیراخلاقی برای تبلیغ از دیگر اقدامات این فرد است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ