تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی پس از یک سخنرانی!

1

حالا نوبت «اما واتسون» ستاره مشهور سینمای آمریکاست. آخر هفته گذشته، واتسون در سازمان ملل سخنرانی تأثیرگذاری در مورد برابری حقوق زن و مرد انجام داد. اما این سخنرانی، حواشی عجیب و غریبی برای واتسون به همراه داشت.

همسر بازیگران همسر اما واتسون بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اما واتسون Emma Watson
واتسون در بخشی از سخنرانی‌اش گفت: «هر چه بیشتر در مورد فمینیسم صحبت می‌کنم، بیشتر می‌فهمم که جنگیدن برای حقوق زنان در بیشتر موارد معادل «نفرت از مردان» در نظر گرفته می‌شود. اگر از یک چیز مطمئن باشم، این است که این روزند باید متوقف شود… تعریف فمینیسم، «اعتقاد به این که مردان و زنان باید حقوق و فرصت‌های برابر داشته باشند» است. این تئوری در مورد برابری سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جنسیت‌هاست.»
حرف‌های واتسون منطقی به نظر می‌رسند. اما ظاهراً خیلی‌ها با این تئوری واتسون موافق نیستند. کاربران سایت ۴chan که مخصوص اشتراک‌گذاری عکس‌هاست، پس از این سخنرانی نه تنها واتسون را تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی‌اش در فضای مجازی کردند، بلکه تقریباً بلافاصله کمپینی علیه او به راه انداختند.
با توجه به انتشار گسترده عکس‌های چهره‌های مشهور عرصه‌های مختلف در دو ماه گذشته که سازمان‌یافته‌تر از چیزی به نظر می‌رسد که در ابتدا نشان می‌داد، حالا تهدید اما واتسون به انتشار عکس‌های خصوصی‌اش، ماجرا را وارد فاز جدیدتری کرده است.
همسر بازیگران همسر اما واتسون بیوگرافی بازیگران بیوگرافی اما واتسون Emma Watson
برخی از کامنت‌های منتشرشده در این زمینه، لحن شرم‌آوری علیه زنان دارند.
با این وجود دردسرآفرینی‌ها برای اما واتسون به همینجا ختم نشد. عده‌ای در توییتر، با استفاده از هشتگ و انتشار تصاویر جعلی از رسانه‌های مشهوری همچون CNN و USA TODAY، خبر دروغین درگذشت واتسون را منتشر کردند. طبق این خبر، جنازه واتسون در اتاق یک هتل پیدا شده است.
همچنین یکی از اعضای ۴chan، وب‌سایتی با عنوان «اما،‌ نفر بعدی تو هستی»، راه انداخته‌اند. در صفحه اصلی این وب‌سایت، زمان‌سنجی به چشم می‌خورد که شمارش معکوس را برای انتشار عکس‌های خصوصی اما واتسون نشان می‌دهد.
البته این نکته را هم باید در نظر داشت که انتشار سایت‌های شمارش معکوس جعلی، همیشه یکی از تاکتیک‌های کاربران اینترنت برای مسخره‌بازی و شوخی‌ با دیگران است.»
اِما شارلوت دوئر واتسون (Emma Charlotte Duerre Watson) (متولد ۱۵ آوریل ۱۹۹۰)؛ بازیگر و مانکن انگلیسی متولد فرانسه است. او با بازی در نقش هرمیون گرنجر در مجموعه فیلم‌های هری پاتر به شهرت رسید. او در حالی این نقش را بازی کرد که تنها ۹ سال داشت و قبل از آن، فقط در نمایشنامه‌های مدرسه‌اش به اجرا پرداخته بود.
او از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ در تمام فیلم‌های هری پاتر در کنار دنیل ردکلیف و روپرت گرینت نقش‌آفرینی کرد. او با بازی در فیلم‌های هری پاتر موفق به دریافت جایزه‌های بسیار شد و حدود ۱۰ میلیون پوند نیز ثروت کسب کرد. او در سال ۲۰۰۹ برای اولین‌بار به حرفهٔ مانکن‌ها وارد شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. آناهیتا می گوید

    اما واتسون راست میگه مگه گناه ما چیه که جنسیتمون مونثه مطمئنن واتسون هم اینقدر محبوبیت داره که اگر عکس هاشم منتشربشه چیزی از ارزش هاش کم نمیشه … و انتشار عکس های خصوصی واتسون فقط علامت شعورو فهم کم اون هاست که چشم دیدن موفقت یک زن رو ندارن