انتصابات جدید در سازمان بورس و اوراق بهادار

0

عصر دیروز محمد علی دهقان دهنوی رئیس تازه منصوب سازمان بورس، به جنگ تعارفات و هنجارهای معمول رفت و در اقدامی کمتر دیده شده، در یک لحظه تغییرات گسترده ای در این سازمان ایجاد کرد.

اما کاش تغییرات به نفع مردم و سهامداران باشد و شرایط بازار را بهبود دهد.

محمد حسن ابراهیمی سرو علیا فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق معاون سابق نظارت بر ناشران ، جایگزین محمد رضا معتمد در معاونت نظارت بر نهادهای مالی شد. معتمد هم با تنزل رتبه رئیس کمیته ریسک این سازمان شد.

راضیه صباغیان از مدیریت نظارت بر نهادهای مالی کنار گذاشته شد و میثم فدایی دیگر فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق که پیشتر در تامین سرمایه تمدن زیر نظر «محمودرضا خواجه نصیر» کار می کرد، حالا مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس شده است!

اما یکی از جالبترین انتصابات دیروز، تغییر سیاوش وکیلی، مرد اشتباه روابط عمومی سازمان بود! او که تنها ۶ ماه این سمت را عهده دار بود به درستی برکنار شد اما یک خبرنگار نه چندان مطرح جایش را گرفت! سارا علیاری که یک خبرنگار و مشاور رسانه ای همان تامین سرمایه تمدن است ، پیش از این مدیر روابط عمومی بانک مشترک ایران ونزوئلا بود.

همچنین سیاوش وکیلی، مدیر سابق روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور روابط عمومی منصوب شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ