رد پای دار و دسته بابک زنجانی در استقلال تهران

0

پندار توفیقی، همسر یکی از اقوام خادم، به عنوان عضو هیات مدیره استقلال منصوب شده است.

 پس از آنکه امیررضا خادم هیات مدیره پرسپولیس را براساس روابط فامیلی چیدمان کرد تا احسان خادم که عضو هیات مدیره شرکت حامی مالی پرسپولیس است، وارد سرمایه‌گذاری فوتبالی شود. اکنون پروژه جدید فامیل‌بازی نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امر خصوصی‌سازی دو باشگاه پرطرفدار پایتخت شکل تازه‌ای به خود گرفته است. بنا به گزارش بانک ورزش، امیررضا خادم پس از آنکه پسرعمویش را پرسپولیسی کرد، اکنون قصد دارد یکی از نزدیکان بابک زنجانی را هم وارد باشگاه استقلال کند.

سوابق امیررضا خادم دارایی بابک زنجانی ثروت بابک زنجانی پندار توفیقی کیست بیوگرافی بابک زنجانی بیوگرافی امیررضا خادم بابک زنجانی امیررضا خادم

بنابر این گزارش طی روزهای گذشته خادم در جلساتی که با افشارزاده و اعضای هیات مدیره داشته سخت به دنبال راضی کردن اعضای تصمیم‌گیر باشگاه استقلال است تا رئیسی‌کیا، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن که طی دو فصل گذشته عملکرد خوبی در این باشگاه که متعلق به بابک زنجانی بوده، نداشته را به عنوان قائم مقام منصوب کند.
این اتفاق در حالی رخ داده که پیش از این پندار توفیقی، همسر یکی از اقوام خادم، به عنوان عضو هیات مدیره استقلال منصوب شده است. اینکه خادم تاکنون در برابر این فامیل‌بازی‌ها سکوت اختیار کرده در نوع خود جالب است. گفته می‌شود رئیسی‌کیا از دوستان قدیمی خادم از زمان نمایندگی وی در مجلس بود و روابط خاصی با نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ