بازیکنانی که میتوانند پول جذب هالند را فراهم کنند

0

بارسا نیوز – جذب این غول نروژی در ذهن باشگاه است.

 

طبق گزارش اسپورت ، لاپورتا مدیر جدید باشگاه پیش از اینکه وارد انتخابات شود از مشکلات اقتصادی باشگاه آگاه بود اما با این وجود به دنبال راه حلی برای حل کردن این مشکلات است و میخواهد یک تیم رقابتی برای فصل جدید بنا کند.

 

هالند برای هدف گذاری آینده بارسلونا

 

هدف بزرگ لاپورتا و دبیر خانه فنی که احتمالا آن را متئو آلمانی و جوردی کرایوف تشکیل خواهند داد ساختن یک ترکیب در سطح جهانی است. آن ها به جذب هالند این جوان نروژی که در حال سلطه به فوتبال اروپا است را دوست دارند.

 

پدری ، فاتی ، دی یونگ ، دمبله ، موریبا و دست بازیکنانی هستند که در این فصل جهش بسیار خوبی داشته اند و میتوانند یک آینده روشن را برای بارسلونا تضمین کنند. لاپورتا که هرگز دوست ندارد در جنگ های نقل و انتقالاتی شکست بخورد امیدوار است که بتواند ارلینگ هالند این مهاجم جهانی را جذب کند.

 

لاپورتا دوستی بسیار نزدیکی با مینو رایولا ایجنت هالند دارند و در گذشته نیز همکاری هایی بین این دو وجود داشته است.

 

قیمت هالند از ۱۰۰ میلیون یورو کمتر نیست

 

برای انتقال های بزرگ باید جزئیات را با دقت انجام داد و نیاز است که برخی از بازیکنان برای کسب درآمد باشگاه را ترک کنند. مدیریت جدید در یک جبهه یعنی فروش بازیکنان باید عملکرد خوبی داشته باشد. فیرپو ، کوتینیو ، گریزمان ، پیانیچ ، نتو ، بریتویت و اومتیتی بازیکنانی هستند که باشگاه میتواند برای کسب درآمد آن ها را واگذار کند.

 

بارسلونا نباید با کمتر از ۱۰۰ میلیون یورو آن ها را واگذار کند ، در همین لیست بارسلونا برای جذب گریزمان و کوتینیو ۲۵۰ میلیون یورو هزینه کرد اما حالا با توجه به مشکلات اقتصادی بعد از کرونا هیچ باشگاهی نمیتواند با این مبلغ آن ها را جذب کند. برخی از بازیکنان نیز باید برای کاهش پرداختی ها باشگاه را ترک کنند ، فرناندز و لنگلت نیز دیگر نامزد های فروش هستند.

 

ایده این است که بارسلونا تنها برای جذب یک بازیکن هزینه زیادی انجام دهد چرا که دپای ، آلابا ، گارسیا و اگوئرو به صورت رایگان در دسترس هستند ، باید دید که تیم فنی خوان لاپورتا در این زمینه چگونه کار خواهد کرد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ