نکات مثبت و منفی جذب احتمالی ارلینگ هالند

0

بارسا نیوز – این مسئله را به صورت جدی بررسی میکنیم.

 

طبق گزارش اسپورت ، بارسلونا که حالا خوان لاپورتا را در راس کار خود میبیند برنامه های بزرگی برای آینده دارد. لاپورتا برنده انتخابات شد اما از روز سه شنبه انتظار میرود که به صورت رسمی سکان هدایت تیم را بر عهده بگیرد. این روز ها صحبت های زیادی در مورد خرید های احتمالی بارسلونا میشود و این تابستان برای بارسلونا بسیار کلیدی خواهد بود.

 

ارلینگ هالند یکی از نام هایی است که به شدت در بازار رد و بدل میشود و مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد. این غول نروژی یک ماشین گلزنی است و حالا لاپورتا امیدوار است که بتواند این شاه ماهی را مال خود کند. درا دامه میخواهیم نکات مثبت و منفی جذب احتمالی ارلینگ هالند را تجزیه و تحلیل کنیم.

 

جوانب مثبت جذب هالند

 

او یک ماشین گلزنی است ، بازیکن در ۲۹ بازی برای دورتمند موفق شده ۳۱ گل و ۸ پاس گل را ثبت کند. این عملکرد و آمار خوب تنها در سن ۲۰ سالگی است ، بازیکن در ۲۱ ژوئیه وارد ۲۱ سالگی میشود. او مهاجمی است که اکنون بارسلونا فاقد آن است نه به دلیل کارایی بلکه به خاطر قیزیک و قد ۱۹۱ سانتی متری او است. هالند قدرت بدنی بالا ، سرعت و استارت های وحشتناکی دارد که میتواند در ضد حملات برای حریف بسیار کشنده هم باشد.

 

او در بالاترین سطح تشنه کسب عناوین است ، او تا کنون عضو تم های سالزبورگ و دورتمند بوده و تنها موفق شده لیگ و جام حذفی اتریش را فتح کند. هالند در دورتمند فاتح جامی نشده و امیدوار است که بتواند عناوین بزرگی را فتح کند. هالند میخواهد به تیمی برود که تضمین کننده قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

 

معایب جذب هالند

 

یافتن مشکل در مورد جذب هالند دشوار است اما نکاتی وجود دارد. اولین مسئله قیمت بالای بازیکن است که بالا ۸۵ میلیون یورو خواهد بود. در این بحران همه گیری کرونا و به وجود آمدن مشکلات اقتصادی کمتر باشگاهی میتواند هزینه جذب هالند را پرداخت کند. قرارداد هالند تا ژوئن ۲۰۲۴ با دورتمند اعتبار دارد.

 

او جوان است و جذبش همانند جذب هر جوانی میتواند یک معما باشد. کسی به توانایی های هالند شک ندارد اما پوشیدن پیراهن باشگاه بزرگی چون بارسلونا و فشار هایی که وجود دارد اصلا ساده نیست ، در گذشته شاهد این بوده ایم که بازیکنان بزرگی نتوانسته اند در بارسلونا به موفقیت برسند.

 

نماینده او مینو رایولا است که کار را سخت میکند. بارسلونا در گذشته برای جذب ده لیخت تلاش کرد بازیکنی که نمایده اش رایولا بود اما در نهایت این هلندی راهی یوونتوس شد. شعار رایولا همیشه آن بوده که بهترین باشگاه آن باشگاهی است که بیشترین پول را هزینه میکند. گفتنی است که لاپورتا با مینو رایولا ارتباط بسیار خوبی دارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ