شباهت وینیسیوس به شروع کار خنتو در رئال مادرید: خراب کردن موقعیت‌ها

0

شاید مقایسه میان پاکو خنتو اسطوره بی نظیر رئال مادرید و وینیسیوس جونیور چندان جایز نباشد چرا که خنتو یکی از بهترین های تاریخ با شش قهرمانی اروپا و دوازده قهرمانی لالیگاست و بازیکن برزیلی یک چهره جوان و تازه وارد اما به نظر می رسد که وجه اشتراک هر دو سرعت بالایشان و از دست دادن فرصت ها توسط آنها باشد.

شروع خنتو در رئال مادرید آسان نبود. خنتو در سال ۱۹۵۳ به رئال مادرید آمد و در حالی که فقط ۲۰ ساله بود در فصل اولش در آستانه فروخته شدن بود چرا که رسانه ها از او به خاطر خراب کردن موقعیت ها انتقاد می کردند. مشکلی که وینیسیوس هم در سه فصل حضورش در رئال با آن دست و پنجه نرم کرده است. وینیسیوس ۲۰ ساله نیز سرعت و تکنیک خوبی دارد اما در ضربات آخر مشکل دارد و در مقابل اتالانتا نیز فرصتی طلایی را برای گلزنی از دست داد.

هیچ کس نمی داند که وینیسیوس تا کجا می تواند پیش برود و چه پیشرفتی خواهد داشت اما بد نیست که یادی از صحبت های خنتو  در سال ۱۹۵۶ چند هفته قبل از بازی با استاده رنس داشته باشیم که گفت ” اولین فصلم در رئال یک زجر دائمی بود. هر روز سرم داد می زدند و سعی می کردند از من رد بشوند. زمان می گذشت و اوضاع بهتر نمی شد اما هرگز خود را شکست خورده نمی دیدم. روحیه و اعتماد به نفسم را حفظ می کردم و نگران سوتها نبودم. هم تیمی های فوق العاده ام به من کمک کردند تا بهتر شوم. برای یک بازیکن جوان در رئال خیلی کلیدی است که از منتقدان و هواداران نترسد.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ