اسکار مینگوئزا : بیشتر از موفقیت به اشتباهاتم توجه می کنم ؛ امیدوارم کومان سال آینده با ما ادامه دهد

0

بارسا نیوز – اسکار مینگوئزا مدافع جوان باشگاه بارسلونا که زیر نظر رونالد کومان شکوفا شده است و یکی از استعداد های بارسلونا در این فصل محسوب می شود ، درباره شرایط خود در بارسلونا مصاحبه کرده است.

 

اسکار مینگوئزا در وقفه بازی های ملی به اردوی تیم ملی زیر ۲۱ ساله های اسپانیا رفته است و برای دیدارهای یورو زیر۲۱ ساله های اروپا خود را آماده می کند.

 

بازی کردن در تیم اصلی در فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱

اگر ابتدای فصل به من می گفتند که من در تیم اصلی به عنوان بازیکن فیکس بازی می کردم ، می خندیدم. برایم تقریبا غیر قابل تصور بود.

 

موفقیت شما در این فصل

بعد از این که بازی من تمام می شود ، فیلم بازی هایم را تماشا می کنم. من سعی می کنم از خودم انتقاد کنم حتی اگر مشکلات جزئی درباره بازی خودم ببینم. من بیشتر از موفقیت به اشتباهاتم توجه می کنم.

 

آیا کومان باید سال آینده با بارسلونا ادامه دهد ؟

می توانید ببینید که تیم پیشرفت کرده است و ریتم خوبی وجود دارد. این تیم به زمان نیاز داشت. امیدوارم او سال آینده هم در بارسلونا ادامه دهد.

 

سایر دفاع وسط های بارسلونا

لنگلت به نظر می رسد که یک مدافع مرکزی کامل است ، سبک و حالت دفاعی او را دوست دارم. من روش فیلتر کردن پاس های او را دوست دارم. پیکه نیز از زمان ورود به بارسلونا برای من یک مرجع بوده است.

 

اریک گارسیا

من رسد کردن اریک در اینجا را دیدم. او برای من یک مدافع میانی جذاب است.

 

اتمام قرارداد شما در پایان سال

بله قرارداد من در پایان فصل به پایان می رسد ، اما من آرام هستم. چیزی درباره تمدید گفته نشده است ، اما من بسیار آرام هستم. امیدوارم که بتوانم با بارسلونا ادامه دهم.

 

لیونل مسی

هیچ کس نمی تواند از چیزهایی که مسی به ما داده است ، شکایت کند. مسی ، جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس کمک های زیادی به من کرده اند. ما بسیار متحد هستیم.

 

کامبک در لالیگا

این به ما بستگی ندارد ، اما سعی می کنیم اتلتیکو مادرید را تحت فشار قرار دهیم.

 

پدری گونزالس

پدری یک بازیکن عالی است که کیفیت فوق العاده ای دارد. او مطمئنا شادی زیادی برای باشگاه به همراه خواهد آورد.

 

تعویض تو برابر پاری سن ژرمن

بازی برابر امباپه یک افتخار و مسئولیت است. وقتی آنها مرا تعویض کردند ، من از این کار خوشم نیامد. سرمربی بعدا برای من توضیح داد که دلیل تعویض من کارت زرد بوده است. اعضای تیم از من حمایت کردند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ