گزارش : پیانیچ و ترینکائو به دنبال دقایق از دست رفته در بارسلونا هستند

0

بارسا نیوز – آن ها میخواهند مهم بودن را در فیفا دی تجربه کنند.

 

طبق گزارش اسپورت ، وقتی زمان حقیقت فرا برسد مشخص میشود که این دو بازیکن حتی جایگاه خاصی در سیستم چرخشی رونالد کومان ندارد. مرد هلندی نیمکت بارسلونا تیم اصلی و بازیکنان ذخیره اش را انتخاب کرده اما برخی از بازیکنان به ویژه میرالم پیانیچ و ترینکائو جایگاه چندان مهمی در تیم ندارند. در ماهی که سپری شد ترینکائو ۸۲ دقیقه و پیانیچ ۱۲ دقیقه بازی کرده است.

 

این دو بازیکن با امید های زیاد در تابستان راهی بارسلونا شدند و همه اعتقاد داشتند که میتوانند قطعه های مهمی در تیم کومان باشند اما حقیقت چیز دیگری است. توقف بازی ها به خاطر دیدار های ملی به پیانیچ و ترینکائو این اجازه را میدهد تا دوباره احساس اهمیت کنند. پرتغالی در تیم بزرگسالان دعوت نشده اما حالا جزء زیر ۲۱ ساله های کشورش است و میتواند در این تیم یکی از رهبران اصلی باشد. او در روز های آینده باید در مقابل کرواسی ، انگلیس و سوئیس قرار بگیرد.

 

پرونده پیانیچ که در ماه آوریل ۳۱ ساله میشود کمی متفاوت است. ورود او به بارسلونا خیلی بحث بر انگیز بود چرا که او برای پوشش مسائلی مالی راهی این تیم شد و هرگز جزء اهداف باشگاه نبوده است. این بازیکن در هیچ مقطعه از فصل عملکرد و حضورش تداوم نداشته و حالا جوان های لاماسیا نیز برای حضور در ترکیب نسبت به او در اولویت هستند. عملکرد و خصوصیات پیانیچ هرگز نتوانسته کومان را متقاعد کند و او از عملکردش راضی نیست. در بارسلونا شرایط اینگونه است که اگر نتوانید قدمی رو به جلو بر دارید وضعیت در بارسلونا برای شما بسیار سخت خواهد شد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ