پنج دلیل مثبت و پنج دلیل منفی در مورد بازگشت رونالدو

0

رئال مادرید نیوز : بحث بازگشت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی به رئال مادرید داغ است. در هفته های اخر این بحث داغ تر شده هر چند که موافقان و مخالفان زیادی در مورد این اتفاق وجود دارند. پنج دلیل مثبت و پنج دلیل منفی در مورد بازگشت رونالدو را مرور می کنیم:

پنج دلیل مثبت:
۱- رونالدو از اولین روز تضمینی برای گلزنی خواهد بود: او یک بازیکن تمام شده نیست بلکه در سن ۳۶ سالگی هنوز خون گلزنی در رگهایش است. در این فصل در ۳۴ بازی خود سی گل زده استو مجموعا در یووه در ۱۲۳ بازی ۹۵ گل به ثمر رسانده است. او همچنان یک گلزن تمام عیار است.

۲- جاه طلبی برای بردن: کریستیانو را همه می شناسند. او از موفقیت و بردن جامها خسته نمی شود و دلیل اصرارش به بازگشت به رئال مادرید هم همین است چرا که حس می کند در یووه نمی تواند عناوین فردی را ببرد و به همین خاطر است که اصرار دارد تا به رئال مادرید ملحق شود.

۳- زیدان دوستش دارد : مربی فرانسوی همواره از رونالدو حمایت کرده است و حالا نیز کاملا از بازگشت ستاره پرتغالی به تیمش اضافه خواهد کرد و از این که صرفنظر از خرید هالند و امباه در ترکیب تیمش کریستیانو رونالدو را هم داشته باشد، کاملا استقبال می کند.

۴- یک ضربه شدید تبلیغاتی: خرید رونالدو از نظر تبلیغاتی برای رئال مادرید دستاورد بزرگی به شمار خواهد رفت. رئال مادرید با خرید رونالدو دوباره می تواند نگاه های تبلیغاتی را به خود جلب کند. ستاره پرتغالی پرطرفدارترین انسان دنیا در اینستاگرام است و از نظر تبلیغاتی همچنان یک ابرستاره به شمار می رود.

۵- تاثیر رمانتیک: بسیاری از هواداران رئال مادرید که از رفتن رونالدو در سال ۲۰۱۸ دلخور و ناراحت بودند حالا می توانند این اتفاق را جشن بگیرند و دوباره از دیدن ستاره پرتغالی در ترکیب تیمشان خوشحال باشند.

نکات منفی در مورد بازگشت رونالدو:
۱- خریدی بدون نگاه به آینده: کریستیانو حالا ۳۶ ساله است و سالهای زیادی از دوران فوتبالش نبوده است. در حالی که رئال در فکر جوان کردن ترکیبش است، خرید رونالدو از این حیث چندان منطقی به نظر نمی رسد.

۲- حواشی رونالدو: کریستیانو همیشه یک گلزن قهار بوده اما طبیعتا مثل هر بازیکن دیگری حواشی خود را هم به همراه دارد. خشم هایش، دل آزردگی از هم تیمی هایش، اصرارش به حضور در همه دقایق و … می تواند رختکنی که با رفتنش کنار امده بود را دوباره به هم بریزد.

۳- جلوی خرید ستاره های دیگر را می گیرد؟ بازگشت رونالدو شاید به سدی در مسیر خرید هالند و امباپه تبدیل شود. چنین ستاره هایی ترجیح می دهند که به تیمی ملحق شوند که به ستاره اصلی آن جا تبدیل شوند نه این که زیر سایه رونالدو باشند. به طور مثال امباپه می خواهد از پی اس جی برود تا زیر سایه نیمار باشد و طبیعتا دوست ندارد زیر سایه رونالدو قرار بگیرد.

۴- دستمزد بسیار بالا کریستیانو هر چقدر هم دستمزدش را کم کند بیش از سالی ۲۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد که در رئال مادرید بحران زده مبلغ بسیار بالایی است. این روزها رئال سعی می کند صرفه جویی کند و به همین خاطر پرداخت دستمزد رونالدو برای رئال خیلی مشکل ساز است.

۵- بازگشت به گذشته: رئال مادرید سه سال تلاش کرده تا دوران رونالدو را فراموش کند و خرید رونالدو به معنی بازگشت به گذشته است. اگر رونالدو دو، سه سال دیگر جدا شود، دوباره رئال باید این فرایند را طی کند و سعی کند دوباره از وابستگی به رونالدو رها شود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ