رئال مادرید از اسپانیایی ها تهی می شود

0

رئال مادرید نیوز : در اردوی قبلی تیم ملی اسپانیا ، سرجیو راموس تنها نماینده رئال مادرید بود و از سویی در بازی با گرجستان برای اولین بار بعد از پنج سال و نیم هیچ خبری از رئالی ها در تیم ملی اسپانیا نبود.

پرز که در اوایل دوره دوم خود در رئال مادرید پروژه اسپانیایی شدن را کلید زده بود حالا کم کم می بیند که تیمش از اسپانیایی ها خالی می شود. راموس و لوکاس در مسیر پایانقراردادشان و جدایی از رئال هستند و ایسکو و ماریانو هم در لیست فروش قرار دارند. اگر هر چهار نفر از رئال جدا شوند، برای فصل بعد کارواخال، آسنسیو، ناچو و اودریوزولا تنها رئالی های ترکیب رئال خواهند بود.

از زمان خرید براهیم در زمستان ۲۰۱۹ ، رئال مادرید هشت خرید به ارزش ۳۳۰ میلیون یورو داشته که همه غیراسپانیایی بودند و به نظر می رسد که اینده رئال غیراسپانیایی است. کاپیتان راموس پس از شانزده سال در مسیر ترک رئال است و لوکاس وازکز که فصل خوبی داشته به احتمال زیاد به صورت رایگان راهی بایرن مونیخ می شود.

از سویی سبایوس در آرسنال، براهیم در میلان و مایورال در رم قرضی های رئال هستند که از این سه نفر فقط براهیم دیاز شانس بازگشت دارند و دو تای دیگر جایی در آینده رئال ندارند. رگیلون دیگر محصول آکادمی رئال هم در تابستان گذشته راهی تاتنهام شد هر چند که هنوز بند بازگشت در قراردادش هست.

البته رئال مادرید باید مراقب بازیکنان “بومی” هم باشد. بر اساس قواینن یوفا، رئال باید حداقل هشت بازیکن در ترکیبش داشته باشد که بین ۱۵ تا ۲۱ سالگی به مدت سه سال در رئال بوده باشند. از میان خارجی های رئال مادرید چهره هایی نظیر واران، والورده و وینیسیوس این شرایط را دارند و رئال مادرید باید حواسش باشد که تعداد محصولاتش از این هشت نفر کمتر نشود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ