گارسیا پمینتا : سرمربی بارسلونا در هر پستی که بخواهد ما به او بازیکن می دهیم ؛ آرائوخو برای تشویق بازیکنان بازی های ما را از نزدیک می بیند !

0

بارسا نیوز – خاویر گارسیا پمینتا ، سرمربی تیم بارسلونا بی که در این فصل هم مانند فصل قبل توانسته است راهی مرحله پلی آف شود با رسانه موندو دیپورتیوو مصاحبه کرد.

 

پمینتا درباره استعدادهای تیم بارسلونا بی و همچنین شرایط این تیم در این فصل حرف های جالبی زده است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

 

صعود به پلی آف و شرایط این فصل

کاری که بازیکنان در این فصل انجام دادند ، شایسته است. در یک گروه بسیار دشوار و با توجه به سطح مسابقات ، دو بازی پیش از پایان دور گروهی با صعود کردیم. ما اکنون خوشحال هستیم و برای چالش بعدی آماده خواهیم شد.

 

تیم جوان بارسلونا بی در مقایسه با سایر تیم ها

برای من کاملا روشن بود که رقابت خواهیم کرد ، زیرا از ابتدا تعهد در این بازیکنان دیده می شد. البته من در مورد آن چه در مورد نتایج اتفاق می افتد ، شک داشتم. روز به روز قدرت ما بیشتر می شد و ما می فهمیدیم که می توانیم رقابت کنیم. بازیکنان جدا از پیروزی بسیار خوب بازی کردند که این یک امتیاز ویژه در مقایسه با سایر رقابت ها است.

 

آسیب مصدومیت ها به تیم شما

شاید این چیزی نباشد که ما سرمربیان آن را دوست داشته باشیم ، اما گاهی گزینه های شما محدود یا تمام می شود و شما باید پیش بروید ، اما من در مورد چگونگی بازی روشن هستم. من به روش اعتماد به نفس دادن به جوانان برای رسیدن به موفقیت اعتقاد دارم.

 

فرصت دادن به بازیکنان جوان 

اگر در زمان درست به آن ها فرصت دهید ، آن ها خوب عمل می کنند ، زیرا آن ها بازیکنانی هستند که در اینجا ساخته شده اند تا چنین بازی کنند. این موضوع را شما می توانید در تیم جوانان ببینید. آن ها نشان داده اند که سطح بازی با ما را دارند.

 

رفتن بازیکنان به تیم اول

اگر سرمربی تیم اول برای هر پست و موقعیتی نیاز به بازیکن داشته باشد ، می توانیم آن را از بارسلونا بی به تیم اول بدهیم.

 

آیا در این جایگاه حس ارزشمندی می کنید ؟

 

بله ( احساس می کنم ارزشمند هستم ). من سرمربی تیم بارسلونا بی هستم و بسیاری از سرمربیان دوست دارند که در جایگاه من قرار بگیرند. اگر در پست فرعی قرار دارم به این دلیل است که من گزینه ای برای شرط بندی باشگاه هستم.

 

آمادگی شما به عنوان سرمربی تیم اول

همه تکنسین های باشگاه باید آماده چالش باشند تا بلافاصله در مکان های بالا چالش را بپذیرند. همانطور که بازیکنان باید برای جهش پیشرفت کنند. کار من اسن است که بازیکنان را تمرین دهم تا در تیم اصلی بازی کنند ببینند که ۳ ، ۴ یا ۵ بازیکن بارسلونا بی پتانسیل حضور در تیم اصلی را دارند.

 

ترک کردن بارسلونا

اگر زمان آن فرارسد و پیشنهادی که می رسد من را هیجان زده کند ، آن را در نظر می گیرم ، اما قصد من رشد و پذیرفتن هر گونه در چالش در اینجا است.

 

انقضای قرارداد شما

من در مورد قراردادم صحبت نکردم. هنگامی که لاپورتا برای بازدید و استقبال آمد ، به من گفت که همه در مورد من بسیار صحبت می کنند. همه ما از رفتاری که از لاپورتا دریافت کرده ایم ، راضی هستیم.

 

اسکار مینگوئزا

من برای او بسیار خوشحال هستم. او پسری است که همه دوران حرفه ای خود را اینجا گذرانده است. من ۳ فصل او را در تیم بارسلونا بی داشتم و او را کاملا با پتانسیل می دانم. او با وجود فیزیک ضعیف تر نسبت به آرائوخو ، کوئنکا و چومی تلاش زیادی کرد تا از تیم جوانان به تیم بارسلونا بی برسد.

 

او درباره مینگوئزا ادامه داد :

تابستان گذشته با او صحبت کردم و به او گفتم که فصل باید فصل او باشد و اگر فرصتی برایش در تیم اصلی حاصل می شد ، باید خوب کار می کرد. من به او اعتقاد داشتم ، زیرا او یک بازیکن ایده آل است. مدافع میانی سریع ، تهاجمی با قدرت کار با توپ عالی. او به عنوان یک مدافع کناری خوب هم سازگار شده است ، پستی که قبلا با ما هم بازی کرده بود.

 

ایلایکس موریبا

او شخصیت بزرگی دارد. او می تواند برای بارسلونا و هر تیمی بازی کند. او بسیار قدرتمند است و بازی را به خوبی درک می کند.او بسیار جوان است و باید مرحله به مرحله پیش برود. او اکنون در تیم اول است ، اما نیاز دارد که بازی کند. اگر هر لحظه او نتواند در تیم اصلی بازی کند ، ما در بارسلونا بی خوشحال می شویم که در اهدای دقایق بازی به او کمک کنیم.

 

رونالد آرائوخو

وقتی با او قرارداد امضا کردیم ، من او را نمی شناختم. من شروع به نگاه کردن فیلم ها کردم و دیدم او چه فیزیک عجیبی دارد. در عین حال ما تعجب می کردیم که او چگونه با بازی ما سازگار می شود. در سطح بدنی و دفاعی او هرگز ناکام نماند ، اما بازی با پا برای او مشکلاتی به وجود آورد. البته قصد او همیشه یادگیری بوده است.

 

او در ادامه درباره آرائوخو گفت :

او پسری است که بازی های تیم ب را از نزدیک در استادیوم یوهان کرایوف می بیند و در شرایط خوب ، تیم را تشویق می کند و به بازیکنان تبریک می گوید.

 

بازیکنان بااستعداد برای ارتقا به تیم اول

ما بازیکنان زیادی داریم که سطح تیم اول را دارند. این همان چیزی است که من از آن خوشحالم. علاوه بر خوب بازی کردن و پیروزی ، یک دسته فوتبالیست خوب و جوان داریم که آماده هستند.

 

نیکو گونزالز و رشد او

نمی توانیم بگوییم که سطح او تعجب آور است ، زیرا همه سطح او را دیده اند. او ۱۰۰% توان خود را در تمرینات می گذارد و هر چه از او بخواهید انجام می دهد. او می تواند در تمام پست های خط هافبک بازی کند. آن چه او می خواهد بازی کردن است. او همه چیز را در زمین می دهد و فقط می خواهد بهتر شود. من به او امید زیادی دارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ