زندگی غیر اخلاقی یک دلال بورس + عکس

0

ماجراهای صعود و افول یک دلال بازار بورس به نام “ج. ب” که از راه تقلب به ثروت کلانی رسید و تمام آن را در خوشگذرانی های افراطی خرج کرد.

میلیونر شدن دلال بورس دانلود گرگ وال استریت پولدار شدن بیوگرافی جوردن بلفورت
سه مجموعه سینمای زنجیره ای و دو سالن سینمای روسیه به جرم تبلیغ مصرف مواد مخدر با نمایش فیلم «گرگ وال استریت» در مجموع بیش از ۱۱۲ هزار دلار جریمه شدند این خبری بود که همگان را شوکه کرد .
جردن راس بلفورت (Jordan Ross Belfort) (متولد ۱۹۶۲ در برانکس نیویورک)، دلال سهام اسبق امریکایی است. وی به جرم حیله و فریبکاری در بازار سهام مدت ۲۲ ماه زندانی شد. جردن بلفورت کتابی با عنوان گرگ وال استریت (The Wolf of Wall Street) از زندگی خود نوشته است که بر اساس آن در سال ۲۰۱۳ فیلمی با همین نام (گرگ وال استریت) توسط اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته شد.
حالا قرار است بزودی  فیلم سینمایی «گرگ وال‌استریت» ساخته‌ی جنجالی مارتین اسکورسیزی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و باید دید که استقبال از این فیلم در ایران چگونه خواهد بود .
این فیلم داستان ماجراهای صعود و افول یک دلال بازار بورس به نام جوردن بلفورت را بازگویی می کند که از راه تقلب به ثروت کلانی رسید و تمام آن را در خوشگذرانی های افراطی خرج کرد.

میلیونر شدن دلال بورس دانلود گرگ وال استریت پولدار شدن بیوگرافی جوردن بلفورت

به گزارش «هفت راه»، نکته‌ی جالب و تامل‌برانگیز اما این است که این فیلم به دلیل وجود صحنه‌های فراوان و افراطی از روابط جنسی و استفاده از مواد مخدر یکی از جنجالی‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۳ بود و حتی در آمریکا نیز بعد از اعتراضات مخالفان که معتقد بودند این فیلم به انحطاط اخلاقی و افراط روی پرده سینما شکوه و زیبایی بخشیده است، توانست با محدودیت‌های فراوان و با درجه سنی R به اکران برسد و حالا قرار است در بین خانواده‌های ایرانی بصورت گسترده توزیع شود.

میلیونر شدن دلال بورس دانلود گرگ وال استریت پولدار شدن بیوگرافی جوردن بلفورت

انتقادات از این فیلم به حدی بود که زمان اکران آن در آمریکا گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه یک عضو آکادمی اسکار در مراسم اکران ویژه این فیلم قبل از ایام کریسمس به مارتین اسکورسیزی حمله لفظی کرده و گفته است: “شرم بر تو “. اعتراض مخالفان حتی شامل دیالوگ‌های این فیلم هم می‌شد و به عنوان مثال در این فیلم بیش از ۵۰۰ مورد فحش رکیک به کار برده می شود!

«گرگ وال استریت» اما در کشورهای دیگری نیز حاشیه‌ساز بود و به عنوان مثال هیئت طبقه بندی فیلم در کنیا این فیلم را به دلیل “صحنه های بیش از حد از برهنگی، سکس،‌ هرزگی، عیاشی و فحاشی” ممنوع کردند و حتی مسئولان این هیئت ‌ده‌ها نفر از قاچاقچیان نسخه‌های غیرقانونی این فیلم توقیف شده را دستگیر کردند.

میلیونر شدن دلال بورس دانلود گرگ وال استریت پولدار شدن بیوگرافی جوردن بلفورت

با این وجود اما این فیلم قرار است به زودی توسط شرکت «سینما۲۴» در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. فیلمی که به دلیل صحنه‌های جنسی و مصرف مواد مخدر در کشور تولیدکننده هم حاشیه‌های فراوانی ایجاد کرد و با این حذف این صحنه‌ها هم عملا بیش از نیمی از فیلم کوتاه خواهد شد و درواقع فیلمی برای توزیع باقی نخواهد ماند، جز یکسری صحنه‌های بی‌ربط به هم که توزیعش تنها جیب پخش‌کننده را پر خواهد کرد و جز ضرر چیزی برای مصرف‌کننده ندارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ