کالبدگشایی جسد آزاده نامداری انجام شد/ مجری سابق تلویزیون حامله بود؟

0

ساتین نیوز – مهدی فروزش با اشاره به احراز هویت جسد «آزاده نامداری» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند نمود.

‎وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و امروز صبح مورد کالبدگشایی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

‎مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روزهای آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

‎دکتر فروزش خاطرنشان کرد: بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از حاملگی یافت نشد و رحم و ضمائم رحمی در اندازه طبیعی و فاقد هرگونه محصول حاملگی است.

زنده یاد آزاده نامداری از علاقه‌مندان به ورزش و به ویژه فوتبال بود و از جمله هواداران استقلال به حساب می‌آمد.

مرحومه نامداری در بهار سال ۹۷ در مسابقه خانم گزارشگر نیز شرکت کرد که گزارشگری کوتاه او از بازی خاطره‌انگیز ایران و استرالیا و لحظه گلزنی خداداد عزیزی، بازتاب زیادی در صفحات مجازی داشت.

آزاده نامداری سابقه اجرای برنامه «ورزش امروز» شبکه جام جم ۱ را برعهده داشت.

آزاده نامداری در زمان حذف برنامه ۹۰ از عادل فردوسی پور حمایت کرده بود و به انتقاد از فروغی مدیر شبکه سه پرداخته بود. او نسبت به مهاجرت مزدک میرزایی نیز واکنش نشان داده بود.

مهدی فروزش کیست قتل آزاده نامداری علت مرگ آزاده نامداری خودکشی آزاده نامداری حاشیه های فوتبال امروز جسد آزاده نامداری بیوگرافی آزاده نامداری بارداری آزاده نامداری اینستاگرام آزاده نامداری اخبار سلبریتی ها آزاده نامداری کشته شد آزاده نامداری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ