ترافیک بازیسازها در ترکیب رئال مادرید برای فصل بعد

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید تعداد زیادی بازیکن برای حضور پشت مهاجمان در پست بازیساز برای فصل آینده دارد. در حقیقت شلوغی بازیکنانی از ترکیب رئال که بتوانند در پست هافبک هجومی بازی کنند خیلی زیاد است.

ایسکو، هازارد، آسنسیو، لوکاس وازکز، وینیسیوس و رودریگو گوئس شش بازیکن رئال هستند که تجربه حضور در پست هافبک هجومی را دارند و پنج بازیکن قرضی رئال هم قابلیت بازی در این پست را دارند: اودگارد، رینیر ژسوس، گرت بیل، تاکفوسا کوبو و براهیم دیاز. این در حلایست که در پست هافبک میانی یا هافبک دفاعی فقط چهار بازیکن در ترکیب رئال حضور دارند: کاسمیرو، مودریچ، کروس و والورده.

در حقیقت پست هافبک میانی یکی از پست هایی است که کمبود بازیکن در ترکیب رئال در آن حس می شود و حالا که والورده و کروس مصدوم شده اند و مودریچ و کاسمیرو سنشان بالا رفته این کمبود بیشتر به چشم می آید.

در حقیقت اگر زیدان بخواهد با سیستمی بازی کند که در آن هافبک هجومی وجود داشته باشد دستش کاملا باز است. جالب این که هیچ کدام از هافبک هجومی های کنونی ترکیب رئال در میان هفت بازیکن با بیشترین دقایق نیستند. لوکاس وازکز که بیشتر در پست دفاع راست بازی کرده در این فصل ۲۵۵۷ دقیقه بازی کرده و هشتمین بازیکن از نظر دقایق است، آسنسیو نیز با ۱۹۲۸ دقیقه نهمین بازیکن است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ