گزارش : موریبا قبل از واینالدوم !

0

بارسا نیوز – موریبا باید با تیم تمدید کند

 

طبق گزارش موندو دیپورتیو ایلاکس موریبا از سوی مدیریت بارسلونا به عنوان بازیکن آینده داری در ترکیب بارسا شناخته شده است . او تا ۲۰۲۲ قرارداد دارد اما بارسلونا نمیخواهد بیشتر از این ها صبر کند و میخواهد این بازیکن را به تیم اصلی دعوت کرده و قرارداد او را هم تمدید کند .

 

رونالد کومان هم به بازیکن اعتقاد دارد اما با این حال هنوز هم واینالدوم گزینه و درخواست صریح کومان است , بارسلونا میگوید که نمیخواهد از فرصت خرید بازیکنی با استایل واینالدوم با قرارداد آزاد بگذرد اما حضور موریبا در تیم هم یکی از اولویت های باشگاه خواهد بود . واینالدوم بازیکنی با تجربه و هجومی تر و در دفاع موثر تر از موریبا است اما موریبا هم نسبت به واینالدوم شرایط بدنی بسیار بهتری دارد و با توجه به اینکه از ابتدا در بارسلونا بوده به خوبی با شرایط تیم سازگار است.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

 

از یک طرف هدف بارسلونا تمرکز روی خط حمله و کاهش دستمزد ها است در نتیجه ورود واینالدوم میتواند این موارد را به خطر بیاندازد . بارسلونا میگوید با حضور واینالدوم در ترکیب جایگاه برای بازیکنانی چون مریبا دشوار خواهد بود بعلاوه همین الان هم در خط هافبک بارسلونا ترافیک دارد .

موریبا قبلا هم فرصت انتقال به باشگاهای چون سیتی و آزاکس را داشته است اما آرزوی خود او ماندن در بارسلونا است . برای همین باشگاه خواهان تمدید قرارداد ۳ ساله دیگری است چون یوفا به بازیکنان جوان اجازه تمدید قرارداد بیش از ۳ سال را تمیدهد

 

از طرفی دیگر گزینه واینالدوم و دپای به عنوان درخواست های کومان هنوز روی میز است و باشگاه هم نمیخواهد که در نقل و انتقالات به خواسته های مربی بی اهمیت باشد اما از یک طرف آینده بازیکنان جوان تیم برای باشگاه در اولویت است . با ورود بازیکنانی چون واینالدوم با توجه به سن بازی رسیدن به بازیکنان جوان لاماسیای کاهش خواهد یافت

 

به هر حال گزینه ایلاکس موریبا برای باشگاه در اولویت است و بررسی وضعیت او قبل از واینالدوم انجام خواهد گرفت

 

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ