پیشنهاد نجومی و عجیب گواردیولا برای هالند: ۳۵۰ میلیون برای خرید و دستمزد

0

رئال مادرید نیوز : به نظر می رسد که منچسترسیتی در نظر دارد که بازار خرید ارلینگ هالند مهاجم نروژی دورتموند را برای رقبایش خراب کند.

در حقیقت تیم هایی نظیر سیتی که از حمایت شیوخ عرب برخوردار هستند در سالهای اخیر با پیشنهادهای نجومی قیمت بازیکنان را بی دلیل بالاتر برده اند و به نوعی خرید بازیکنان را برای سایر رقبا نظیر رئال مادرید مشکل کرده اند و همین مسئله کار را برای رئال مشکل کرده است.

رسانه های انگلیس خبر داده اند که منچسترسیتی در نظر دارد که برای خرید هالند بیش از ۳۵۰ میلیون یورو هزییه کند. آنها می خواهند به ارلینگ سالی ۳۶ میلیون یورو دستمزد بدهند یعنی ۵ برابر بیشتر از دستمزد کنونی اش در دورتموند که بدین ترتیب با قراردادی پنج ساله برای خرید وی ۱۸۰ میلیون یورو هزینه خواهند کرد. به این هزینه می توان مبلغ ۱۷۰ میلیون یورو با احتساب کمیسیون ها برای خرید وی از دورتموند را اضافه کرد.

البته روز گذشته مینو رایولا وکیل هالند گفت که رابطه خوبی با گواردیولا ندارد اما به هر صورت به نظر می رسد که پرداخت چنین مبالغی که فراتر از مبالغ معمول و مرسوم است (به خصوص در این شرایط کرونایی) باعث خواهد شد تا کدورت ها و اختلافات قدیمی کلا از بین برود.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ