جهانگردی مینو رایولا ادامه داد ؛ او اکنون در مادرید است !

0

بارسا نیوز – ظهر امروز مینو رایولا و پدر ارلینگ هالند از فرودگاه شهر بارسلون با راننده شخصی خوان لاپورتا به سمت باشگاه بارسلونا آمدند تا با سران باشگاه بارسلونا بر سر ارلینگ هالند مذاکره کنند.

 

اکنون گزارش ها حاکی از آن است که مینو رایولا و پدر هالند در شهر مادرید حضور دارند. به نظر می رسد هدف اصلی آن ها از این سفرها بررسی پروژه باشگاه های مختلف و تصمیم گیری درباره آینده ارلینگ هالند ستاره نروژی دورتموند است.

 

طبق گفته فابریتزیو رومانو ، خبرنگار معتبر ، مذاکرات باشگاه بارسلونا و ارلینگ هالند مثبت بوده است ، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. از طرفی خود رومانو اذعان دارد پاری سن ژرمن و یوونتوس در تلاش برای جذب ستاره نروژی نیستند.

 

رومانو در ادامه گزارش خود می گوید برنامه نماینده هالند ملاقات با ۵ باشگاه بزرگ دنیا و بررسی پروژه آن ها است. این موضوع یک مسابقه طولانی را به وجود می آورد. موضع دورتموند این است که هالند را کمتر ۱۵۰ میلیون یورو در این تابستان واگذار نخواهد کرد.

 

از طرفی رایولا در مصاحبه جنجالی خود اخیرا اعلام کرده است که هیچ بازیکنی را به تیم های شهر منچستر منتقل نخواهد کرد. به نظر می رسد رقابت اصلی بر سر ارلینگ هالند یک الکلاسیکو جذب خواهد بود که برنده آن این بار در زمین فوتبال مشخص نمی شود . برنده این الکلاسیکو پشت درهای مدیران دو تیم مشخص خواهد شد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ