روملو لوکاکو می تواند در گزینه های بارسلونا جایگزین ارلینگ هالند باشد

0

بارسا نیوز – یکی از اولویت های بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۱ جذب یک مهاجم نوک گلزن است تا خلا مهاجم نوک در تیم بارسلونا پر شود و مشکل گلزنی این تیم برطرف شود.

 

به گزارش موندو دیپورتیوو ، بر کسی پوشیده نیست که گزینه اصلی بارسلونا و خصوصا خوان لاپورتا برای این پست ارلینگ هالند است ، اما روملو لوکاکو مهاجم تیم اینتر میلان هم می تواند یک گزینه خوب برای کاتالان ها باشد.

 

نام او در دفتر باشگاه بارسلونا روی میز است و رونالد کومان به واسطه روزهای حضورش روی نیمکت تیم اورتون رابطه بسیر خوبی با لوکاکو دارد و به او علاقه مند است ، اما شرایط جذب او برای بارسلونا دشوار است.

 

قیمت لوکاکو حدود ۱۲۰ میلیون یورو است. واضح است که او از ارلینگ هالند ارزان تر است ، اما پرداخت ۱۲۰ میلیون یورو برای بارسلونا آن هم در این شرایط اقتصادی و بدهی های باشگاه بسیار دشوار و سنگین است.

 

از طرفی لوکاکو گلزن اصلی تیم اینتر میلان است و در تیم آنتونیو کونته شرایط بسیار خوبی دارد. پس از نمایش های نه چندان خوب او در منچستریونایند ، زیرنظر آنتونیو کونته دوران فوتبالی او مجددا احیا شد و شرایط او بهبود یافته است. به همین دلیل بعید است کونته به این انتقال رضایت دهد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ