اولویت پاری سن ژرمن نیمار است ، اما بارسلونا باید مراقب به دمبله باشد !

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، تیم پاری سن ژرمن تلاش کرده است که قرارداد نیمار جونیور ۲۹ ساله ، ستاره ای که سال ۲۰۱۷ با مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به خدمت گرفت را تمدید کند.

 

طبق گزارش ها ، تمدید قرارداد نیمار و PSG تا سال ۲۰۲۶ قریب الوقوع است. البته این موضوع زمان می برد و در حین این اتفاق او مجددا به بارسلونا لینک شده است و سر و صدای زیادی بر پا شده است.

 

از طرفی در بازی اخیر پاری سن ژرمن برابر تیم لیل فرانسه ، نیمار پس از اخراج جنجالی از زمین بازی در رختکن با هم تیمی های خود درگیر شده است. نیمار هم از هم باشگاهی های خود ناراحت است و این موضوع می تواند باعث شود که او از سمت هواداران هم مورد هجوم قرار بگیرد.

 

روزنامه اکیپ فرانسه در گزارش خود درباره نیمار گفته است که این اولین بار نیست که ستاره برزیلی به دلیل ناتوانی و درگیری از زمین بازی اخراج می شود. او پیش از این برابر تیم مارسی ( ۲ مرتبه ) ، بوردو و ژیروندین هم اخراج شده بود. البته این نشریه علت اخراج نیمار را ناامیدی س از بازگشت از مصدومیت می داند.

 

از طرفی نشریات نزدیک PSG گزارش داده اند که نیمار درباره آینده خود ترسیده است و هنوز نمی داند چه تصمیمی بگیرد. اولویت PSG تمدید با نیمار است ، اما در صورت شکست به سراغ عثمان دمبله ستاره بارسلونا خواهند رفت که یک معامله جذاب برای پاری سن ژرمن است.

 

دمبله فرانسوی است ، سن کمتری نسبت به نیمار دارد و از آن گذشته در هفته های اخیر بهترین تصویر را از خود در بارسلونا رونالد کومان و تیم ملی فرانسه نشان داده است. 

 

در تیم بارسلونا روی تمدید عثمان دمبله کار می کنند ، زیرا آن ها معتقد هستند تمدید قرارداد با دمبله از نظر ورزشی و استراتژیک به سود بارسلونا است. قرارداد او مانند نیمار در سال ۲۰۲۲ به پایان می رسد. اگر بارسلونا در امر تمدید دمبله موفق نشود ، عزیمت وی در تابستان محتمل است ، زیرا در تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.

 

در مورد نیمار بارسلونا پولی برای جذب او در این تابستان نخواهد داشت و اگر نیمار بخواهد به جمع کاتالان ها اضافه شود ، باید تا سال ۲۰۲۲ صبر کند. آنتوان گریزمان هم می تواند گزینه مبادله باشد ، اما او که مدام به پاری سن ژرمن لینک می شود ، تمایلی برای پیوستن به پاری سن ژرمن ندارد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ