ویژه : با عثمان دمبله در الکلاسیکو بازنده نخواهید بود !

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، اگرچه با ورود وینیسیوس جونیور به تیم رئال مادرید ، عثمان دمبله هم به تیم بارسلونا وارد شد ، اما به دلیل مصدومیت های متعدد ستاره فرانسوی ، دمبله ۲ الکلاسیکو کمتر از وینیسیوس در کارنامه دارد.

 

عثمان دمبله در کل ۵ بار با رئال مادرید دیدار کرده است که ۲ بار آن مربوط به زمان حضور او در تیم بورسیا دورتموند بود. او با دورتموند در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۶/۲۰۱۷ دو تساوی ۲-۲ برابر رئال مادرید کسب کرد.

 

در آن زمان در بازی های رفت و برگشت پولیشیچ ، مارکو رویس و اوبامیانگ گلزنان تیم دورتموند بودند و هدایت این تیم بر عهده توماس توخل بود. زین الدین زیدان هم سرمربی تیم رئال مادرید بود.

 

او با بارسلونا در ۳ الکلاسیکو بازی کرد که همه آن ها مربوط به فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ بودند. او در ۲ الکلاسیکو سوپرکاپ که با شکست تیم والورده همراه بود ، به صورت کامل در زمین حضور نداشت. در اولین الکلاسیکو سوپرکاپ با بارسلونا امضا نکرده بود و در دومین الکلاسیکو سوپرکاپ به عنوان یار تعویضی به میدان آمد.

 

در الکلاسیکو سال ۲۰۱۸/۲۰۱۹ که لیونل مسی مصدوم بود و بارسلونا با نتیجه ۵-۱ پیروز شد ، عثمان دمبله در زمین حضور داشت و سرمربی رئال مادرید خولن لوپتگی بود. عثمان ۱ پاس گل به آتورو ویدال داد.

 

در همان فصل در ۲ الکلاسیکو جام حذفی با حضور سانتیاگو سولاری روی نیمکت رئال مادرید ، بارسلونا یک پیروزی ۳-۰ با درخشش سوارز و یک پیروزی ۱-۰ با تک گل ایوان راکیتیچ به دست آورد.

 

عثمان دمبله در فصل گذشته به علت مصدومیت در هیچ الکلاسیکویی بازی نکرد و در بازی رفت این فصل نیز به عنوان بازیکن تعویضی ۹ دقیقه بازی کرد و در شکست ۳-۱ بارسلونا هیچ کار مثبتی انجام داد.

 

عثمان دمبله اکنون از مصدومیت آنسو فاتی استفاده کرده است و به عنوان یک بازیکن فیکس برای بارسلونا استفاده می شود. او در ۳۶ بازی ۱۰ گل به ثمر رسانده است و از امیدهای اصلی بارسلونا برای گلزنی محسوب می شود ، همانگونه که در بازی برابر وایادولید بارسلونا را نجات داد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ