ممد و نیکا رفتن ترکیه، سوژه شبکه های مجازی شد +عکس

0

دلیل رفتن نیکا و ممد از ایران به ترکیه چیست؟

“ممد” گفت کسی از ترک وطن خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاق ها باعث مهاجرت شد. او می گوید همه را دوست دارند و برای کسی کم نذاشته اند.

مشخص نیست دقیقا او از دست چه کسانی ناراحت است؟ اکیپشان یا مخاطبان یا مشکلات قانونی پیدا کردند!

او می گوید کاش میشد دوباره کنار یکدیگر بود. نیکا و ممد دو اینفلوئنسر اینستاگرامی هستند که دنبال کنندگان زیادی دارند و ویدئوی فان می سازند.

همسر نیکا فلاحی همسر محمد روشنفکر همسر متین امینی نیکا و ممد در ترکیه نیکا فلاحی چند سال دارد مهاجرت به ترکیه محمد روشنفکر کیست متین امینی کیست کلیپ نیکا و ممد جدید عکس نیکا فلاحی و متین عسل ایزدیان کیست رل نیکا فلاحی کیست رضا برزگر کیست دیانا رحیمی کیست دلیل رفتن نیکا و ممد از ایران بیوگرافی نیکا فلاحی اینفلوئنسر های اینستاگرام اینفلوئنسر های ایرانی اینستاگرام نیکا فلاحی ایرانیان در ترکیه اسامی شاخ های اینستاگرام ارسلان کاشی کیست اخبار سلبریتی ها

اکیپ ممد و نیکا فلاحی

اینستاگرام نیکا فلاحی اکنون نزدیک ۲ میلیون فالوور دارد.

به نشوته سایت لوئیز این دو با اکیپ دیانا رحیمی ، ارسلان کاشی ، عسل ایزدیان ، متین امینی ، محمد روشنفکر، رضا برزگر و عباس ویدئو می سازند. این گروه  با توجه به اینکه بین دهه هشتادی ها طرفداران زیادی را جذب کرده  فالوور های زیادی دارند.

ویدیو های منتشر شده توسط آن ها در فضای اینستاگرام بازدید های چند هزار نفری را شامل میشود . اکثر افراد این اکیپ دهه هشتادی و دهه هفتادی هستند و غالب طرفداران و فالوور های آن ها هم محدوده ی سنی در این دو دهه دارند .

بیوگرافی نیکا فلاحی

نیکا متولد ۴ ام شهریور ماه سال ۱۳۸۱ است و متولد تهران می باشد.  اکثر کلیپ هایی که به اشتراک می گذارد، تقلیدی از کلیپ های برنامه  خارجی تیک تاک است.

نام مستعار او در این برنامه اوین است و به این نام نیز شناخته شده است.

نیکا فلاحی شاخ اینستا در برنامه غیر ایرانی تیک تاک نیز چهره ای شناخته شده است و فعالیتش را در این زمینه نیز وارد کرده است.

او در برنامه های تیک تاک و یوتیوب کلیپ هایش را منتشر می کند و هم اکنون تبدیل به یکی از چهره های مطرح و دیده شده و شناخته شده ی این فضا شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ