چرا نیکا فلاحی و محمد روشنفکر از ایران رفتن

0

دلیل رفتن نیکا و ممد ایران چرا ممد و نیکا از ایران رفتن ترکیه

نیکا فلاحی معروف به آوین و محمد روشنفکر معروف به ممد در کنار دوست فابریک و صمیمی خود به نام متین امینی مدتی است که با ساخت ویدئوهای متنوع جوان پسند معمولا دهه هشتادی به سرعت به چهره معروف تبدیل شدند.

لازم به ذکر است که نیکا فلاحی متولد ۴ شهریور ۱۳۸۱، یکی از چهره های اینستاگرامی است که توانسته با بیش از دو میلیون فالوور به یکی از چهره های معروف و مشهور مخصوصا نزد نوجوانان دهه هشتادی و هفتادی تبدیل شود.

محمد روشنفکر معروف به ممد به همراه نیکا فلاحی فروردین ۱۴۰۰ با ویدئوی خداحافظی برای همیشه از ایران رفتند . این دو در میان صحبت های خود و دلیل رفتن از ایران گفتند: کسی از ترک وطن خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاق ها باعث مهاجرت شد. او می گوید همه را دوست دارند و برای کسی کم نذاشته اند و کاش میشد دوباره کنار یکدیگر بود.

همسر نیکا فلاحی همسر محمد روشنفکر نیکا و ممد در ترکیه نیکا فلاحی چند سال دارد محمد روشنفکر کیست متین امینی کیست رل نیکا فلاحی کیست اینستاگرام نیکا و ممد اسامی شاخ های اینستاگرام

 

علت رفتن در لایو جدید ممد روشنفکر از زبان خودش در ترکیه :

ممد روشنفکر در لایو جدید خود به قول خودش تمام چراها را پاسخ می دهد. در این چند روز مهاجرت او و نیکا به ترکیه جنجال زیادی در بین طرفداران این چهره های اینستاگرامی به وجود آورده است. لایو جدید ممد روشنفکر دلیل رفتنشان را توضیح می‌دهد.

ممد در لایو جدید خود می گوید مردم فضای مجازی را می بینند و از واقعیت خبر ندارند. او می‌گوید خیلی اذیت شده و اتفاقاتی افتاده است که مجبور شده برود.

او می گوید آدم رفتن نبوده ولی تلاش کرده و دست خیلی ها را گرفته اما مجبور شده برود. بنظر می رسید او بخواهد از دلایل قانونی یا مثلا محدودیت فعالیت در اینستا بگوید، اختلافات اکپیشان را مطرح کرد.

همسر نیکا فلاحی همسر محمد روشنفکر نیکا و ممد در ترکیه نیکا فلاحی چند سال دارد محمد روشنفکر کیست متین امینی کیست رل نیکا فلاحی کیست اینستاگرام نیکا و ممد اسامی شاخ های اینستاگرام

ممد می‌گوید «چرا بی خداحافظی رفتم؟ من آمدم ترکیه. از یک سری چیزها که خبر ندارید ناراحت ام.»

او سپس به اختلافاتش با متین یکی از اعضای گروهی که ویدئو درست می کردند می گوید و می گوید استوری هایش فقط برای دیده شدن توسط مردم بوده و هوای گروه را نداشته است.

ممد می‌گوید: «مردم فقط چیزهایی که نشان می دهید می بینند و واقعیت را ندیدند. مردم ندیدند نزدیک ترین اشخاص با من چه کردند واسه رفاقت کم نگذاشتم ولی همه پشت من حرف زدند.

نکات مهمی که در این ماجرا وجود دارد، بد آموزی و الگوی بد جوانانی است که در حدود یک میلیون و نیم فالور اعمال و رفتار زشت انها را دنبال میکنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ