نواختن پیانو برای کودکان در ارتفاع ۴۰۰۰ متری

0

به گزارش ساتین به نقل از میرر، “دزموند اوکیف ” با سفر به قلب کوههای هیمالیا تلاش کرد تا صدای پیانو را به گوش کودکانی که هرگز صدای پیانو را نشینده و از نزدیک ندیده بودند موزیک موتزارت را نواخت.

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

این ایده برای این نوازنده پیانو زمانی شکل گرفت که یک معلم به وی گفته بود که کودکان هیمالیایی در آرزوی شنیدن یک موسیقی و نواختن پیانو هستند. این کودکان هرگز پیانو را ندیده اما اکنون می توانند از نزدیک آن را لمس کرده و حتی بنوازند. در کنار هنرنمایی این نوازنده ، یکی دیگر از نوازندگان ماهر به نام “آنا ” نیز برای کودکان موزیک های دیگری نواخت و آنها را شگفت زده کرد.
دزموند در ماموریت خود که ۱۳ ماه به طول خواهد انجامید در یک مستند فیلم مجازی نقش آفرینی میک کند که در لندن به نمایش در خواهد آمد. او با کمک ۷ تن دیگر پیانوی غول پیکرش را به کوه های “لاداخ ” منتقل کرد.پیانوی این نوازنده در سفری هیجان انگیز در دامنه های لغزنده و صخره های روستائیان بودایی های هیمالیا برای وی آماده سازی شد. این منطقه در هیمالیا ۵ ماه در سال پوشیده از برف سنگین است.
سفر هیجان انگیز این پیانیست با موفقیت صورت گرفت و او توانست تا رکورد نواختن پیانو در مرتفع ترین نقطه جهان در کتاب گینس را به نام خود به ثبت برساند. 

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ