هراس پاری سن ژرمن از نیمار ؛ آیا او قرارداد خود را تمدید می کند ؟

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، در ۱۶ فوریه ۲۰۲۱ و پس از پیروزی ۴-۱ پاری سن ژرمن برابر تیم بارسلونا روزنامه QATAR TODAY که متعلق به مدیریت پاری سن ژرمن و دولت قطر است در گزارشی خبر از تمدید قرارداد نیمار تا سال ۲۰۲۶ داد.

 

در واقع ادعا رسانه قطری این بود که همه موارد از قبل تنظیم شده بود و همه منتظر امضا ستاره برزیلی بودند. آن ها تداوم نیمار در PSG را به پیوستن لیونل مسی به این باشگاه پیوند دادند که ادعای بزرگی بود.

 

یک ماه پس از این اتفاق در پاری سن ژرمن تردیدهایی درباره تمدید قرارداد نیمار وجود دارد. روز دوشنبه روزنامه اکیپ فرانسه گزارش داد که نیمار به دلیل فشارهای لیونل مسی دوستش و باشگاه بارسلونا مبنی بر متقاعد کردن او ، سرعت تصمیم گیری خود را کاهش داده است.

 

هنوز مشخص نیست که تصمیم ستاره برزیلی چگونه خواهد بود. ممکن است او تمدید قرارداد را تا پایان فصل به صورت آماده باش حفظ کند و ببیند چه اتفاقی خواهد افتاد. او می خواهد همه موارد را بسنجد و سپس تصمیم گیری کند.

 

از طرفی احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید وجود دارد و هنوز آینده لیونل مسی در بارسلونا نامشخص است. از طرفی باشگاه بارسلونا مشکلات مالی فراوانی دارد و مذاکره با PSG دشوار است کاری که بلوگرانا در سال ۲۰۱۹ هم نتوانستند انجام دهند.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ