بازیگران سریال یاور (ساعت پخش تکرار و خلاصه داستان)

0

سریال یاور به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی (سازندگان ستایش) به عنوان سریال رمضانی شبکه سه انتخاب شده. جالب است بدانید داریوش ارجمند در این سریال حضور دارد و این مثلث قطعاً تداعی‌کننده ستایش است، سه گانه پرطرفداری که البته منتقدان پر و پا قرصی هم داشت.

یاور یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مشترک سعید سلطانی و اصغر نعیمی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب و نویسندگی سعید مطلبی محصول سال ۱۴۰۰ می‌باشد. که قرار است از رمضان ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه سه برود.

زمان پخش تکرار سریال یاور

این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش میگردد . همچنین این سریال در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز پخش میگردد.

تکرار و بازپخش این مجموعه در سه نوبت ساعت های ۲ بامداد / ۱۰ صبح / ۱۴ الی ۱۵ ظهر پخش میگردد

سریال یاور چند قسمت است ؟

این سریال دارای سی قسمت می باشد و پخش آن تا اواخر اردیبهشت ادامه دارد.

مهوش افشارپناه کیست معرفی فیلم و سریال سعید مطلبی کیست سعید سلطانی سریال یاور سریال شبکه سه زمان پخش سریال یاور زمان پخش سریال شبکه سه خلاصه داستان سریال یاور جدول پخش شبکه سه بازیگران سریال یاور اخبار فیلم و سریال آرمان زرین کوب کیست

خلاصه داستان

سریال “یاور” روایتگر قصه ای ملودرام با مضمون معمایی است. آرمان زرین‌کوب تهیه کننده این سریال، درباره فضای سریال و اینکه ممکن است در ماه رمضان برای مخاطب غمگین باشد یا خیر عنوان کرد:

“قصه تلخ و غمگین نیست. البته بستگی به حساسیت مخاطبان دارد با این حال از قصه‌ای شیرین و جذاب برخوردار است و گره‌هایی دارد که آن را معماگونه کرده است.”

وی درباره فضای قصه این سریال و اینکه برخی تم آثار سعید مطلبی را فیلمفارسی دانسته‌اند نیز اظهار کرد: “قصه این سریال در ادامه ملودرام‌های سعید مطلبی قرار دارد و البته در قسمت‌هایی هم معمایی می‌شود. اگر یکی از مهمترین المان‌های آثار فیلمفارسی را جوانمردی بدانیم این سریال هم روی همان مضامین حرکت می‌کند. با این حال او به گونه‌ای قصه می‌نویسد که مخاطب جذب می‌شود و اثر را دوست دارد.”

بازیگران و نقش هایشان

بازیگر نقش توضیحات
داریوش ارجمند یاور
ارسلان قاسمی
محمد حاتمی
فقیهه سلطانی
پرویز فلاحی پور
اسماعیل محرابی
زهرا سعیدی
شبنم فرشادجو
مهوش افشارپناه
علی باقری
امید علیمردانی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ