بازیگران سریال بچه مهندس ۴ +ساعت پخش و تکرار

0

زمان پخش و ساعت سریال بچه مهندس ۴ (فصل چهارم بچه مهندس)

سعید سعدی تهیه کننده در خصوص داستان و ساختار سریال «بچه مهندس ۴» می گوید:ساختار سریال «بچه مهندس» نمایشی است که مانند فصول قبل به زندگی جواد جوادی که کاراکتر اصلی است بر می گردد و از زمان کودکی تا کنون درحال پیگیری سیر تکاملی آن در طول کار هستیم.

بازیگران بچه مهندس ۴

در سه فصلی که از سریال بچه مهندس گذشته، بازیگران متعددی وارد آن شدند و تقریبا هر فصل با ترکیب بازیگران جدیدی رو به رو می‌شدیم.  ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل ۴ بچه مهندس قطعی شده است.

خبرهای زیادی درباره بازیگران بچه مهندس ۴ منتشر شد. این خبرهای پرحاشیه باعث تعجب همه شدند. از همان ابتدا تصاویری از فرهاد قائمیان و مهشید جوادی منتشر شد. در واقع این دو نفر از اولین بازیگران سریال بچه مهندس بودند که جلوی دوربین رفتند. در فصل چهار بچه مهندس خبری از دوستان جواد جوادی نیست. باید دید که این شخصیت‌ها به تناسب قصه حذف شدند یا دلیل نبود آن‌ها در سریال بخاطر تغییر کارگردان است.

محمدرضا رهبری به عنوان بازیگر جدید نقش «جواد جوادی» معرفی شده است. او به جای روزبه حصاری در این سریال بازی می‌کند. محمدرضا رهبری متولد ۵ دی ماه ۱۳۶۱ است. او بیشتر به واسطه بازی در سریال «میوه ممنوعه» و «خانه امن» شناخته می‌شود.

به تازگی خبری مبنی بر اضافه شدن «سیاوش چراغی پور» بازیگر با سابقه سینما، تلویزیون و تئاتر به سریال بچه مهندس ۴ منتشر شد. این بازیگر که در فصل اول و دوم سریال هم حضور داشته به جمع بازیگران فصل چهارم پیوست. سیاوش چراغی پور در چند سال گذشته به خاطر ایفای نقش در سریال لیسانسه‌ها و فیلم سینمایی «جهان با من برقص» محبوبیت بالایی کسب کرد.

کوروش سلیمانی بازیگر دیگری‌ست که به تازگی بازی آن در سریال بچه مهندس ۴ به اتمام رسیده است. سعید سعدی، تهیه‌کننده سریال با اتمام بازی کوروش سلیمانی گفت تصویربرداری پروژه روزهای آخر خود را می‌گذراند.

معرفی فیلم و سریال سریال شبکه دو سریال بچه مهندس 4 زمان پخش بچه مهندس جدول پخش شبکه دو جدول پخش برنامه های تلویزیون بچه مهندس ۴ بازیگران سریال بچه مهندس اخبار فیلم و سریال

زمان پخش و تکرار سریال

سریال بچه مهندس قرار است از اول ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما راس ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن رود . بازپخش آن ساعت ۱۲، ۱۶:۱۵و ۳۰ دقیقه بامداد است.

خلاصه داستان فصل ۴ بچه مهندس

بچه مهندس داستان کودکی و جوانی فردی به نام جواد جوادی را به تصویر می‌کشد. او در پرورشگاهی به نام «خانه خورشید» بزرگ شد. نویسندگی فصل اول این سریال را سجاد ابوالحسنی انجام داد، اما فیلمنامه فصل‌های دوم و سوم این کار را حسین آراسته نوشت. بجه مهندس از فصل یک تاکنون به کارگردانی علی غفاری و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است.

حسین وارسته همانند دو فصل گذشته برای نویسندگی سریال بچه مهندس فصل ۴ انتخاب شده است. به نقل از وبسایت آخرین خبر، وارسته و تیم نگارشش در تلاش بودند تا فصل ۴ سریال بچه مهندس را تا روزهای پایانی تیر ۹۹ وارد مرحله نگارش کنند.

وارسته همچنین گفت که تیم نویسندگی در ابتدا درحال ایده‌پردازی در مورد داستان سریال بچه مهندس ۴ بود. اولویت آن‌ها رسیدن به یک داستان اجتماعی و به‌روز خواهد بود. داستان مورد انتخاب وارسته و تیمش به گفته او بیان‌کننده مشکلات امروزی جوانان است. جوانان همیشه دغدغه مهمی برای حسین وارسته بودند.

پروسه انتخاب ایده اصلی برای بچه مهندس ۴ ، کمی بیشتر از آنچه که پیش‌بینی می‌شد طول کشید.  مرحله نگارش فیلمنامه که طبق قرار پیشین بنا بود تیرماه آغاز شود، از اواسط شهریور آغاز شد. پس از تایید محتوای اولیه، کار نوشتن فیلمنامه هر قسمت سرعت بیشتری به خود گرفت. به دلیل حساسیت بالای سریال و مخاطبان زیادش نویسندگان همه تلاش خود را برای نوشتن داستانی جذاب به کار گرفتند.

آقای وارسته نویسندگی سریال «پایتخت» را نیز در کارنامه خود دارد. او اعلام کرد که ترکیب نویسنده‌ها برای بچه مهندس ۴ تغییر کرده است. در فصل چهارم سریال، سمیه تاجیک و فرید قبادی به تیم نگارش وی پیوسته‌اند.

معرفی فیلم و سریال سریال شبکه دو سریال بچه مهندس 4 زمان پخش بچه مهندس جدول پخش شبکه دو جدول پخش برنامه های تلویزیون بچه مهندس ۴ بازیگران سریال بچه مهندس اخبار فیلم و سریال

کارگردان بچه مهندس ۴

کارگردانی سه فصل پیشین مجموعه بچه مهندس، بر عهده «علی غفاری» بوده است.  پیش از این نیز سعید سعدی در مصاحبه خود اعلام کرده بود که کارگردانی سریال بچه مهندس ۴ نیز به عهده علی غفاری خواهد بود. به گزارش صبا، خبری مبنی بر عدم حضور علی غفاری در فصل ۴ بچه مهندس به گوش رسید. خبرهای رسیده درست بود و فصل ۴ سریال بچه مهندس با کارگردان جدید کار خود را آغاز کرد.

طبق این خبر، علی غفاری بر خلاف سال‌های گذشته مجموعه بچه مهندس را کارگردانی نخواهد کرد. کارگردانی بچه مهندس ۴ بر عهده احمد کاوری دوست صمیمی سعید سعدی خواهد بود. دلیل این تغییر و عدم حضور علی غفاری در مقام کارگردان، مشغولیت غفاری در پروژه سینمایی دیگری مطرح شده است.

احمد کاوری این روزها به یکی از پرکارترین کارگردان‌های تلویزیون تبدیل شده است. از سریال «وارش» و «شرم» گرفته تا سریال «بچه مهندس ۴» همگی توسط احمد کاوری کارگردانی شده است. به نظر می‌رسد در حال حاضر، مطمئن‌ترین کارگردان برای صدا و سیما، احمد کاوری است. به همین دلیل در بسیاری از پروژه‌های تلویزیون نام این کارگردان را می‌بینیم.

احمد کاوری چندی پیش توسط نویسنده سریال «شرم» هم مورد هجمه قرار گرفته بود. حالا با تغییر بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس ۴ دوباره آماج حملات هوادارن این سریال به سوی اوست. به نظر شما کاوری چرا در چنین موقعیتی قرار گرفته است؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ