۱۴ بازیکن بارسلونا اولین فینال کوپا دل ری خود را تجربه می کنند !

0

بارسا نیوز – به گزارش مارکا ، تیم بارسلونا بازیکنان فراوانی با سن های مختلف دارد و در رقابت های کوپا دل ری از نظر تعداد قهرمانی رکورددار است ، اما بعضی از بازیکنان این تیم اولین فینال کوپا دل ری خود را برگزار می کنند.

 

البته که این موضوع فقط مربوط به بازیکنان جوان بارسلونا نیست و بازیکنان باتجربه ای همانند آنتوان گریزمان و نتو هم تا به حال تجربه حضور در فینال جام حذفی اسپانیا را در کارنامه خود نداشتند.

 

در سال ۲۰۱۹ که تیم والنسیا قهرمان کوپا دل ری شد و در فینال بارسلونا را شکست داد ، مارسلینو نتو را در چارچوب قرار نداد. او احتمال دارد که در فینال شنبه شب هم به دلیل مصدومیت غایب باشد.

 

تعدادی از بازیکنان بارسلونا نظیر فرنکی دی یونگ ، میرالم پیانیچ ، سرجینیو دست ، فرانسیسکو ترینکائو ، جونیور فیرپو ، متئوس فرناندز و مارتین بریتویت یا تازه راهی اسپانیا شدند یا در تیم قبلی خود نتوانسته بودند در فینال حضور داشته باشند.

 

بازیکنان جوانی همانند ایلایکس موریبا ، ریکی پویگ ، رونالد آرائوخو ، اسکار مینگوئزا هم اولین حضور خود را در فینال کوپا دل ری تجربه می کنند. در مجموع ۱۴ نفر از بازیکنان تیم بارسلونا پیش از این هرگز در فینال کوپا دل ری حضور نداشتند.

 

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ