تشکر دختر فوتبالیست به خاطر راهنمایی علی کریمی

0

ساتین نیوز – گلنوش خسروی که در بازگشت از لیگ ترکیه تصمیم گرفت تا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال زنان ایران با پیراهن وچان کردستان به میدان برود، پس از پایان لیگ و حضور تیمش در جایگاه چهارم جدول گفت: واقعا لیگ پرفشاری را سپری کردیم، این دو مرحله‌ای شدن مسابقات هم کار را دشوارتر کرد و آسیب‌دیدگی هم در هفته‌های پایانی مزید بر علت شد تا روزهای سختی را سپری کنم.

او درباره تصمیم خود برای آینده گفت: اگر می‌خواستم به ترکیه باز گردم باید همین حالا در این کشور می‌بودم تا که در آخرین دور تمرینات آماده‌سازی حضور پیدا کنم، اما واقعیت این‌که فاصله کوتاه اتمام لیگ ایران تا شروع فصل جدید لیگ ترکیه و فشار بالای مسابقات و مصدومیتی که داشتم و البته از همه مهم‌تر شرایطی کرونایی که قوانین سختی را برای خروج از کشور وضع کرده باعث شد تا فعلا تصمیم برای رفتن به ترکیه نداشته باشم.

گلنوش خسروی از راهنمایی‌های علی کریمی قدردانی کرد و ادامه داد: واقعا برای این‌که آینده فوتبالی‌ام را در کجا دنبال کنم، باید از آقای علی کریمی و دیگر ستارگان فوتبال که من را راهنمایی می‌کنند تشکر کنم؛ علی آقا واقعا در حق من محبت دارند و راهنمایی‌های ارزشمندی دارند. اولویت اول خودم بازی در اصفهان است تا بتوانم در کنار مادرم باشم، چون این روزها که بیشتر در کنارش هستم احساس آرامشی خوبی دارم.

ورزشکار زن ورزش بانوان گلنوش خسروی کیست گلنوش خسروی کجاست فوتبال بانوان عکس ورزش بانوان زن فوتبالیست ایرانی دختر ورزشکار بیوگرافی علی کریمی بازیکنان زن فوتبال اخبار ورزشی بانوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ