کشف ۵۷۲ کیلو موادافیونی طی یک عملیات پلیسی در میناب

0

سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با همکاری اطلاعاتی کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق مواد مخدر را شناسایی و موضوع دستگیری سوداگران را در دستور کار قرار دادند .

وی افزود : پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان روز گذشته، ضمن رصد اطلاعاتی انجام شده به محل مورد نظر اعزام که حین گشت زنی و کنترل خودرو های عبوری در محور هشتبندی – میناب ، یک دستگاه خودرو وانت نیسان با ۲ سرنشین را شناسایی و به آن دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: راننده خودرو با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی و تعقیب و گریز سریع ،خودرو متوقف شد.

سردار جعغری ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودرو مذکور مقدار ۳۸۲کیلو ۲۰۰گرم تریاک ، ۱۵۹کیلو گرم حشیش و ۱کیلو و ۵۰۰ گرم سوخته تریاک کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : در این عملیات ۲ قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء احتمالی این محموله مواد مخدر ادامه دارد.&پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ