چند روز بعد از تزریق چربی صورت طبیعی میشود؟

0

چند روز بعد از تزریق چربی صورت طبیعی میشود ، زشت شدن صورت بعد از تزریق چربی ، تا چند روز بعد از تزریق چربی صورت ورم دارد ، چند روز بعد از تزریق ژل به صورت طبیعی میشود

چند روز بعد از تزریق چربی صورت طبیعی میشود

در جواب به این سؤال که طبیعی شدن صورت بعد از تزریق چربی چقدر زمان می‌برد؟ باید گفت که در هفته اول بیشترین تورم و کبودی را خواهید داشت، و حضور در اجتماع به خصوص فعالیت در محیط کار سخت خواهد بود. پس از آن در هفته دوم روند بهبود سرعت خواهد گرفت و نسبت به متابولیسم بدن بعد از گذشت دو هفته تا یک ماه صورت در حالت طبیعی قرار خواهد گرفت.

نتیجه تزریق چربی بعد از چه مدت قابل مشاهده است؟
زمان رویت نتیجه تزریق چربی بعد از برطرف شدن التهاب و ورم، می‌توانید نتیجه تزریق را شاهد باشید.
مدت ماندگاری تزریق چربی این روش، موقتی بوده و براساس میزان متابولیسم بدن، نحوه مراقبت در دوره نقاهت و نحوه عملکرد متخصص، مدت زمان ماندگاری آن متفاوت است.
فاصله بین جلسات تزریق چربی زمانی که بخش عمده‌ای از اثر تزریق چربی از دست رفت، باید برای تزریق مجدد اقدام کرد.
عواقب تزریق زودهنگام چربی
  1. گلوله شدن چربی در محل تزریق
  2. غیر طبیعی به نظر رسیدن نتیجه تزریق

 

زیبایی صورت خانمها تزریق چربی

آیا نتیجه نهایی تزریق چربی دائمی است؟

یکی از سوالات رایج در بین متقاضیان‌ تزریق چربی، مدت زمان ماندگاری نتیجه انتقال تجربی است. لازم است بدانید که نتیجه تزریق چربی دائمی نبوده و بعد از مدتی اثر آن از بین می‌رود. شاید در نگاه اول چنین اتفاقی اصلاً خوشایند به نظر نرسد ولی لازم است چند نکته را در مورد مدت زمان ماندگاری نتیجه نهایی انتقال چربی برای شما عزیزان شرح دهیم:

  1. به هرحال چربی از جمله مواد طبیعی است که در طول روز به دلیل متابولیسم بدن و همچنین میزان تحرک که فرد دارد جذب بدن شده و به همین دلیل است که انتقال چربی دوام همیشگی نخواهد داشت. بنابراین میزان سوخت و ساز بدن شما و همچنین میزان تحرک که در طول روز دارید تعیین‌کننده مدت زمان ماندگاری نتیجه کلی تزریق چربی خواهد بود.
  2. البته لازم است بدانید که مدت ماندگاری تزریق چربی به نحوه عملکرد متخصص نیز بستگی دارد. برای مثال اگر پزشک شما از مهارت لازم در تزریق برخوردار بوده و از طرف دیگر در مرحله تصفیه و پاکسازی چربی به دقت عمل کند قطعاً در چنین شرایطی مدت زمان ماندگاری فرآیند انتقال چربی بیشتر خواهد بود.
  3. همچنین برای اینکه بتوانید نتیجه نهایی تزریق چربی را به مدت طولانی‌تری در چهره خود شاهد باشید باید به نکات مراقبتی توصیه شده توسط متخصص عمل کرده و اگر مشکلی در دوره نقاهت برای شما پیش آمد سریعاً موضوع را با متخصص در میان بگذارید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ