برخورد عجیب باشگاه استقلال/ سخنگوی آبی‌ها از حرف زدن پشیمان شد

0

استقلال نیوز – سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز خود در حالی که خبرنگاران در انتظار پاسخگویی اش به سوالات بودند اعلام کرد فعلا جوابی به این پرسش‌ها ندارد. این در حالی است باشگاه استقلال بامداد امروز از طریق معاونت ارتباطات خود اعلام کرده بود حجت نظری از ساعت ۱۵ پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

نظری در حالی که ساعت نشست خبری ۱۵ اعلام شده بود حدود ساعت ۱۵:۳۰ در نشست آنلاین حضور پیدا کرد و در میان تعجب خبرنگاران گفت: پرسش‌های همه خبرنگاران به ما رسیده و برای همه آنها پاسخ‌هایی هست که به موقع به آنها پاسخ می‌دهیم، اما ضمن عذرخواهی از خبرنگاران که امروز به این پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهم، قول می‌دهم بعد از بازگشت تیم از عربستان به همه این پرسش‌ها با شفافیت پاسخ بدهیم. دلیل آن هم واضح است چرا که ممکن است برخی از این سئوال و جواب‌ها در شرایط تیم تنش ایجاد کند.

نظری گفت: هدف همه ما موفقیت در آسیاست و اجازه بدهید در این چند روز هم دندان روی جگر بگذاریم و بعد از سربلندی استقلال در آسیا در مورد همه این مسائل صحبت کنیم.

مشخص نیست اگر قرار به پاسخگویی به سوالات خبرنگاران نبوده دلیل دعوت از آنها برای حضور در نشست خبری آنلاین و دریافت سوالات از آنها چه بوده است. باشگاه استقلال می‌توانست حتی این نشست را به هر دلیلی لغو کند اما گویا سخنگوی این باشگاه حاضر شده به هر بهانه ای دوباره در برابر دوربین قرار بگیرد.

حجت نظری کیست اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ