واکنش سخنگوی استقلال درباره تابعیت دوگانه مددی و جدایی کمالوند/ از تعدادی از افراد شکایت کرده‌ایم

0

استقلال نیوز – حجت نظری، سخنگوی باشگاه استقلال در نشست خبری امروز خود که به صورت مجازی برگزار شد ابتدا روزهای معلم و کارگر را به جامعه معلمان و کارگران به خصوص قشر استقلالی آنها تبریک گفت و برای آبی پوشان در ادامه مسابقات خود آرزوی پیروزی کرد و قول داد مقدمات موفقیت های این تیم را فراهم کند.

واکنش به اعتراض پرسپولیس درباره دربی

سخنگوی باشگاه استقلال ابتدا در خصوص عقب ماندن چند گام استقلال از دیگر رقبا در برخی از اعتراضات گفت: در مورد اینکه همیشه ما عقب تر از باشگاه های رقیب باشیم اینطور نیست و خیلی مواقع اوضاع ما بهتر بوده و ما همه تلاشمان را می کنیم. اما در مورد موضع گیری باشگاه رقیب (پرسپولیس) در مورد عقب افتادن بازیها، ما در این مورد و موارد این‌چنینی تابع سازمان لیگ هستیم. البته انتظار می رود در خصوص بازیهای لیگ با عدالت رفتار شود. اگر انتظار هست که دربی در شرایط برابر باشد، باید مثل نیم فصل اول باشد تا انتظار عدالت داشته باشیم. اگر همین الان هم بازیها دنبال شود قدری در حق استقلال اجحاف می شود. پیگیر منافع باشگاه استقلال هستیم اما در مجموع تابع نظرات سازمان لیگ هستیم.

کل فوتبال باید خصوصی شود

وی در مورد خصوصی سازی گفت: در مورد خصوصی اصل ۴۴ قانون اساسی می گوید امورات حاکمیتی را خود مردم اداره کنند و از این منظر وزارت ورزش و جوانان تلاش کرده تا حق خودش را به مردم بسپارد و تلاش می کند که این دو باشگاه را به مردم  واگذار کند. هرچند من معتقدم کل فوتبال باید خصوصی شود و ما هم از این جهت به همه دنیا برسیم. شاید برخی زیرساختها موجود نباشد، اما ایده آل این است که همه باشگاه ها خصوصی باشند. آنچه سهم وزارت ورزش و جوانان است انجام داده و امیدوارم اراده کلی و قوی تری شکل بگیرد و امیدوارم اراده خصوصی سازی در دیگر نهاد ها انجام شود. آنچه الان مد نظر است این است که سازمان صدا و سیما و دیگر بخش ها که در این زمینه مسئولیت دارند ورود کنند تا تیم ها بتوانند بعد از خصوصی شدن بهتر امورات خود را بگذرانند.

امیدوارم با الهلال در تهران بازی کنیم

«با توجه به سوابق نه چندان درخشان باشگاه در سنوات گذشته به منظور حفظ شاکله تیمی، مدیران فعلی باشگاه چه تضمینی برای حفظ بازیکنان در پایان فصل می دهند؟ سخنگوی باشگاه استقلال در پاسخ به این سئوال گفت: مدیرانی الان در باشگاه مسئولیت داریم که نشان دادیم سابقه منفی گذشته را نداریم و شاکله تیم را حفظ کرده ایم. در این زمینه همه عزیزان دست به دست هم دادند و کمک کردند که این اتفاق بیفتد اما به طور کلی شاکله تیم حفظ شد و بازیکنان خوبی در میانه فصل به ما اضافه شدند. تجربه ما خیلی منفی نیست و تلاش خواهیم کرد همین فضا را ادامه دهیم. برای ما بسیار مهم است بتوانیم از بخش دوم تورنمنت آسیایی هم با سربلندی به میهن برگردیم. امیداورم بازی بعدی با الهلال را در تهران برگزار کنیم. همه تلاش ما تاکنون بر این بوده و باید به داشته های مان اضافه کنیم.

هیات مدیره از جدایی کمالوند شوکه شد

نظری در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد که اعضای هیات مدیره از جدایی آقای کمالوند بی اطلاع بوده و این تصمیم را راسا مدیر عامل باشگاه گرفته است؟ تصریح کرد: اعضای هیات مدیره از این انتقال خبر نداشتند و ما هم شوکه شدیم. وقتی تیم به تهران بازگشت آقای عبدیان هم در فرودگاه سئوال می کنند از آقای کمالوند که ایشان پاسخ خیلی شفافی نداد و تردید برای آقای عبدیان هم پیش آمد که این موضوع صحت ندارد. واقعا هیات مدیره از این انتقال اطلاع نداشت. انتظار می رود همانطور که هیات مدیره همیشه با آقای مددی  (مدیرعامل استقلال) همکاری کرده است، در چنین مواقعی از این موارد بی خبر نباشیم. البته برای کمالوند موقعیت بهتری پیش آمد که سرمربی یک تیم باشد و ما هم به این نتیجه رسیدیم که چون خودشان دنبال شرایط بهتری هستند برایشان آرزوی موفقیت کردیم، اما پیش از این انتقال خبری از این موضوع نداشتیم.

با میلیچ در عربستان هم مذاکره کردیم

سخنگوی باشگاه استقلال در رابطه با تمدید قرارداد میلیچ بیان داشت: پیش از اینکه میلیچ به ایران بازگردد، با خود وی صحبت و توافق اولیه انجام شد برای اینکه چه مدت قراردادش تمدید شود. میلیچ بازگشت و بخشی از معوقات قراردادش هم پرداخت شد. در این مرحله وکیل ایشان هم وارد مذاکرات شد و بعد از آنکه وکیل ایشان هم وارد مذاکرات شد بخشی از توافقات اولیه را نپذیرفتند و موارد جدیدی را هم مطرح کردند. باشگاه بخشی از این ها را پذیرفت اما بخشی را نه و این باعث شد مذاکرات طولانی شود. بعد از آن هم وارد بازیهای آسیایی شدیم و امکان ادامه مذاکره نبود. البته در حد کلی در عربستان با ایشان مذاکراتی صورت گرفت اما توافق نهایی منوط شد به بازگشت به ایران.  آنچه که خیلی مهم است این است که منافع باشگاه از همه چیز مهمتر است و توافقاتی هم که داشتیم. با دیگر بازیکنان هم مذاکراتی پیش از سفر به عربستان داشتیم اما به نتیجه نرسیده و قرار شد بعد از بازگشت از عربستان مذاکرات نهایی شود. در این که چه بازیکنی باید تمدید شود و چه بازیکنی جدا شود، با نظر کادر فنی پیش می رویم.

از تعدادی از افراد شکایت کرده ایم

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص شکایت احتمالی باشگاه از بعضی از صفحات مجازی که علیه باشگاه فعالیت می کنند گفت: ما از حریم باشگاه دفاع می کنیم و هرگاه بی احترامی به باشگاه صورت گیرد این موضوع را از منظر دستگاه قضایی پیگیری خواهیم کرد. برای ما فرقی ندارد آن فرد چه نگاه رنگی داشته باشد و دنبال چه هدفی است. همین که بخواهد به باشگاه توهین کند موجبات شکایت را فراهم می کند و در ماه های اخیر هم تعدادی شکایت از این افراد صورت گرفته است. امیدوارم روزی برسد که همه ما با هم تعامل داشته باشیم و بتوانیم در عین اختلاف نظر با هم گفتگو داشته باشیم و این گفتگو ها منجر به توهین نشود…

درخواستی برای تعویق بازی ها نداشتیم

نظری در ادامه در خصوص اینکه آیا استقلال درخواستی برای تعویق بازی هایش داشته است؟ تصریح کرد: اینکه باشگاه استقلال درخواست تعویق بازی ها را داشته باشد، خیر. ما هیچ درخواستی برای تعویق نداشتیم. شاید چون باشگاه پرسپولیس بعد از بازگشت از هند به قرنطینه رفت احتمال دارد به خاطر آنها این تعویق صورت گرفته باشد. اما در مجموع همه ما تابع نظرات سازمان لیگ هستیم و همه باشگاه ها باید همین نظر را داشته باشند.

مددی تابعیت مضاعفش را تکذیب کرد

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص تابعیت مضاعف مدیرعامل باشگاه استقلال بیان داشت: این موضوع را از خود مددی جویا شدم و ایشان تکذیب کردند که تابعیت مضاعف داشته باشند. به نظر هم می رسد نسبت به قوانین جاری کشور وقتی فردی در یک نهاد دولتی مسئولیتی را بپذیرد، نهادهای مربوطه ورود و احراز صلاحیت می کنند. طبیعی است در مورد آقای مددی هم تشریفات مربوطه صورت گرفته و وقتی وزارت ورزش به صلاحیت ایشان صحه گذاشته است، برای ما هم محرز می شود که ایشان تابعیت مضاعف ندارند. به نظر می رسد این موضوع صحت نداشته باشد.

علت حضور دروازه بان چهارم در تیم استقلال

وی در خصوص امیر حسین بیات دروازه بان چهارم استقلال گفت: بیات در مقطعی به استقلال ملحق شد که بین رفتن تیم قبلی فنی و مستقر شدن تیم فنی جدید بود. تا جایی که اطلاع دارم کادر فنی پیشین و مربی دروازه بان گذشته نظرش بر جذب ایشان بوده اما این موضوع را نمی توانم الان با قاطعیت عرض کنم چون در نهایت زمانی که بنا بر این شد جذب ایشان صورت بگیرد، کادر فنی قبلی حضور نداشتند. لذا به نظر می رسد در کادر اجرایی باشگاه هم اراده ای بر جذب ایشان بوده است.  اما اگر توجیه این بوده که تیم ۴ دروازه بان داشته باشد یا خیر، در اختیار کادر فنی جدید است و آنها تشخیص دادند که در بازیهای آسیایی چهار دروازه بان در لیستشان حضور داشته باشد. ما همیشه از تصمیمات کادر فنی حمایت کرده و می کنیم و همیشه این حمایت از کادر فنی و حمایت کردن از تصمیمات آنها می تواند منجر به اتفاقات بهتر از این هم بشود. کادر فنی ما در این مدت همراه با بازیکنان زحمات زیادی کشیدند و با صعود از گروه مرگ دل میلیون ها هوادار را شاد کردند.

خلیل زاده بازداشت نشده است

سخنگوی باشگاه استقلال در پایان در خصوص مطرح شدن شایعه بازداشت اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شب گذشته نشست هیات مدیره به صورت مجازی داشتیم که ایشان حضور داشت و جلسه را مدیریت کرد. طرح چنین موضوعات و اخباری خیلی موضوعیت ندارد. ایشان در این مدت درگیر بیماری کرونا بود و روزهای آخر قرنطینه را سپری می کند. امیدوارم خلیل زاده و همه عزیزان دیگری که درگیر بیماری کرونا هستند را خیلی زود در صحت و سلامتی کامل ببینیم.

حجت نظری کیست بیوگرافی فراز کمالوند امیر حسین بیات کیست اسماعیل خلیل زاده کیست اسماعیل خلیل زاده کجاست اسامی مدیران دو تابعیتی اسامی دو تابعیتی ها اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها) احمد مددی کیست

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ