تصویر‌| دلجویی خاص و عجیب باشگاه پرسپولیس از هندی‌ها

0

پرسپولیس نیوز – ابتدا پرسپولیسی‌ها به خاطر آنچه به زعم خود «تاخیر در پرواز» بود، اعتراض تندی را انجام دادند و سپس در ماجرای اعلام دیرهنگام نتایج تست کرونا، بار دیگر به کشور میزبان اعتراض کردند اما اوج کار سرخ‌ها، بیانیه‌ای بود که به جنگ های ایران و هند در زمان نادرشاه و برتری حکومت افشاریه اشاره می‌کرد.

این پست با واکنش تند در شبکه‌های اجتماعی هندی مواجه شد و فدراسیون فوتبال هند نیز از پرسپولیس شکایت کرد تا در نهایت قرمزها مجبور به عذرخواهی شدند و حالا در آستانه تقابل با تیم میزبان، پست عجیب دیگری در صفحه پرسپولیس منتشر شده است.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

در این پست، هندوستان به عنوان «میزبان مهربان» معرفی شده و در توصیف این کشور آمده: «دیدار با نماینده هند برای پرسپولیس می‌تواند از دو جهت دارای اهمیت باشد؛ در ابتدا رقابت با تیمی سختکوش که با تمام وجود، فوتبال سالم را به نمایش می‌گذارد و همچنین، مصاف ورزشی با نماینده کشوری که مهربانی مردمانش قابل ستایش است.»

باشگاه پرسپولیس در پایان نوشته: «بازی امشب با گوا در حافظه تاریخی باشگاه پرسپولیس باقی می‌ماند. این تقابل در زمین بازی، جذابیت فوتبالی دارد و خارج از زمین، مُبَلغِ نزدیکی فرهنگ و بسط برادری میان مردم دو کشور است.»

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ