همسر ناصر حجازی: برای مردم ناراحتیم/ امسال هم مراسم سالگرد نداریم

0

ساتین نیوز – بهناز شفیعی همسر اسطوره مردمی فوتبال ایران ناصر حجازی، در خصوص آخرین وضعیت خود و دختر و دامادش  گفت: خوشبختانه ویروسی که ما را دچار بیماری کرده بود از نوع خفیف محسوب می‌شد و کارمان به دکتر و بیمارستان کشیده نشد. در خانه مثل دوره قبل از ابتلا به بیماری  مانده و  با کسی هم رفت و آمد نداشته‌ایم و هنوز هم برای مان  سوال است چگونه به ویروس کرونا مبتلا شدیم چون خیلی رعایت  می‌کردیم که به این ویروس مبتلا نشویم. خدا را شکر که حالمان خوب شد ولی برای مردم و بخصوص سرپرستان خانوار و مردان کشور ناراحتم چون خیلی‌ها  در فشار عجیب اقتصادی قرار گرفته‌اند. گرانی بیداد می‌کند. تورم سرعت بالایی دارد و کاسبی که باید ماهی ۱۵ میلیون کرایه مغازه و ۵ میلیون کرایه خانه بدهد در این شرایط بد اقتصادی و تعطیلات کرونایی چگونه زندگی اش را سپری کند. اینها همه ناراحت کننده هستند.

شفیعی درباره مراسم سالگرد  همسرش گفت: برای دومین سال متوالی مراسم سالگرد به صورت رسمی و مثل سالهای قبل نخواهیم داشت چون حفظ سلامتی مردم از همه چیز مهمتر است. پارسال هم به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسمی نگرفتیم و همراه خانواده سر مزار رفتیم که آنجا دیدیم صدها نفر در قطعه نام آوران بهشت زهرا حضور دارند. اما اکنون هم شرایط قرمز است و گرفتن مراسم سالگرد منطقی و اخلاقی نیست.

همسر حجازی همچنان با اشتیاق پیگیر بازی‌های تیم استقلال است و در خاتمه صحبت‌هایش گفت: عملکرد  تیم استقلال مقابل الاهلی عربستان و الشرطه عراق بسیار خوب و خوشحال کننده بود و به نظرم استقلال  به عنوان تیم صدرنشین از این گروه صعود خواهد کرد. امیدوارم برای مراحل بعدی تیم تقویت شود و با گذشت زمان و هماهنگی بیشتر می‌توان امیدوار بود استقلال مرحله به مرحله  به سوی موفقیت گام بردارد. امیدوارم شاهد سومین قهرمانی این تیم ریشه‌دار در قاره آسیا باشیم.

همسر ناصر حجازی همسر بهناز شفیعی ناصر حجازی خانواده ناصر حجازی حاشیه های فوتبال امروز بیوگرافی ناصر حجازی بیوگرافی بهناز شفیعی اخبار سلبریتی ها

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ