همسر حجازی: اشکم درآمد؛ خوشحالم ناصرِ من این روزها را ندید 

0

استقلال نیوز – خانم بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی با تشکر از افرادی که در سالروز درگذشت این اسطوره فوتبال کشور به قطعه نام آوران رفته بودند گفت: از قبل اعلام کرده بودیم به دلیل شیوع ویروس کرونا برای دومین سال متوالی مراسمی نمی‌گیریم چون چیزی با ارزش تر از حفظ جان و سلامتی مردم نیست اما صدها نفر یا اینطور که برخی می گویند بیش از هزار نفر روز دوم خرداد بر مزار ناصر حاضر شده و یاد او را گرامی داشتند و من به نوبه خودم از تک تک این عزیزان سپاسگزارم. امسال به خصوص در فضای مجازی و اینستاگرام بسیاری از هموطنان با انتشار مطالب و پست هایی یاد و خاطره ناصر حجازی را گرامی داشتند و از دیدن برخی از این پست ها اشکم سرازیر شد.

خانم  شفیعی در ادامه گفت: ۱۰ سال گذشت از طرفی خیلی سخت بود و از طرفی واقعاً سرعت گذر عمر، آدم را حیرت زده می کند. فقط می توانم بگویم از یک جهت خوشحالم که ناصر این روزهای پر از سختی و مشکلات هموطنانش را ندید چون به شدت روی این مسائل حساس بود و خیلی غصه می خورد. خود من ماه هاست روحیه مناسبی ندارم هر دفعه از پنجره خانه به بیرون نگاه می کنم چشمم به کودکان کار می افتد و اعصابم خرد می شود که اینها الان باید سر درس و مشق خود باشند و بعد از مطالعه روزانه پای تلویزیون بنشینند و برنامه کودک نگاه کنند اما تا کمر داخل سطل زباله ها مشغول جستجوی چیزی هستند که تبدیل به پول شده و بخشی از نیازهای روزمره شان را تامین کند.

همسر ناصر حجازی همسر بهناز شفیعی ناصر حجازی بیوگرافی ناصر حجازی بیوگرافی بهناز شفیعی اینستاگرام بهناز شفیعی اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

همسر حجازی: اشکم درآمد؛ خوشحالم ناصرِ من این روزها را ندید

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ