اسکار مینگوئزا تنها بازیکن مورد انتقاد کومان در شب گذشته نبود !

0

بارسا نیوز – به گزارش موندو دیپورتیوو ، رونالد کومان سرمربی شفافی است و تمایل به صحبت کردن دارد و از صحت سیاسی فرار می کند. او شب گذشته به دلیل عملکرد اسکار مینگوئزا در یک صحنه از او انتقاد شدیدی کرد و روی نیمکت به سختی با او دست داد.

 

در واقع زمانی که بازی ۳-۲ بود و هر لحظه احتمال لغزش دوباره بود ، اسکار مینکوئزا به عنوان یکی از بازیکنان دفاع سه نفره در یک صحنه ضدحمله ایستاد و یکی از گزینه های پاس را از فرانسیسکو ترینکائو سلب کرد. او پس از این موضوع تعویض شد. البته کومان دلیل تعویض او را این صحنه بیان نکرد.

 

البته اسکار مینگوئزا تنها بازیکنی نبود که پس از بازی توسط کومان مورد انتقاد قرار گرفت . او در مصاحبه پس از بازی از پدری گونزالس و رونالد آرائوخو هم انتقاد کرد. 

 

کومان در این باره گفت :

پدری امشب در سطح خود نبود. آرائوخو هم چنین شرایطی داشت.

 

آرائوخو روی گل دوم تیم ختافه با یک اشتباه یک پنالتی ساده لوحانه تقدیم شاگردان خوزه بوردالاس کرد تا بازی بیش از پیش نزدیک شود. بارسلونا با توجه به شرایط جدول و قهرمانی لالیگا دیگر جای آزمون و خطا ندارد و چنین اشتباهاتی جای توجیه ندارد.

 

البته این موضوع بار اول نیست که کومان بازیکنانش را آگاه می کند. او پیش از این همین کار را در قبال عثمان دمبله هم انجام داده بود که باعث پیشرفت ستاره فرانسوی در لالیگا شد.

 

همچنین او از گریزمان هم انتقاد کرده بود. در بازی برابر سویا در جام حذفی گفته بود که ” با توجه به کیفیت گریزمان او باید یکی از موقعیت هایش را گل می کرد ” . 

 

در ابتدای فصل و تساوی ۱-۱ برابر سویا ، رونالد کومان درباره فرنکی دی یونگ گفته بود :

او می داند که توپ های زیادی را از دست داده است ، توپ هایی که به طور معمول از دست نمی دهد.

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار فوتبال اروپا اخبار بارسلونا

منبع : بارسا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ