اعتراف موبایل قاپان به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت در قرچک

0

سردار “کیومرث عزیزی ” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل در شهرستان قرچک ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی، افزود: مأموران آگاهی شهرستان قرچک با انجام اقدامات تخصصی و بازبینی دوربین های محل وقوع سرقت، دو نفر از سارقان موبایل قاپ را که با یک دستگاه موتور سیکلت اقدام به سرقت می کردند شناسایی و با زیر نظر گرفتن متهمین ، آنان را زمانی که قصد سرقت موبایل را داشتند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: متهمان که در مواجه با مدارک و مستندات کارآگاهان چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند در تحقیقات صورت گرفته به ارتکاب ۱۰۰ فقره موبایل قاپی با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کردندکه این افراد نیز در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به شناسایی و دستگیری۱مالخر اموال مسروقه و ۲ نفر که با سوزاندن سریال گوشی های موبایل مسروقه با این باند همکاری می کردند ، یادآور شد: در بازرسی از محل نگهداری اموال مسروقه تعداد ۲۰۰ دستگاه موبایل کشف و ضبط گردید

سردار عزیزی در پایان اضافه کرد: تاکنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده و سارقان جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.&پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ