ثروت دنیا جهانبخت از کجاست و درآمدش چقدر است؟

0

در اقدامی جالب دنیا جهانبخت یکی از شاخ های معروف مجازی و گرداننده سایت های شرطبندی که حاشیه های زیادی تا به امروز داشته تعرفه تبلیغاتی پیج اینستاگرامش را منتشر کرد.

جالب است بدانید که دنیا جهانبخت برای هر استوری مبلغی حدود ۲ هزار دلار یعنی ۵۰ میلیون تومان می گیرد.

همچنین اگر استوری (تبلیغ) مورد نظر را خودش اجرا کند ۳ هزار دلار یعنی ۸۰ میلیون تومان پول می گیرد.

همسر مهراد جم همسر دنیا جهانبخت عکسهای جدید دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت و مهراد جم درآمد دنیا جهانبخت ثروت دنیا جهانبخت تیپ دنیا جهانبخت تعداد فالوور های دنیا جهانبخت بیوگرافی دنیا جهانبخت اینستاگرام دنیا جهانبخت Donya Jahanbakht

درآمد میلیاردی دنیا جهانبخت از اینستاگرام

هر پست اینستاگرام که فقط ۲۴ ساعت در پیج دنیا جهانبخت باشد ۵ هزار دلار معادل ۱۳۲ میلیون تومان هزینه دارد!

حالا با توجه به فعالیت های او در اینستاگرام می توان به این نتیجه رسید که دنیا جهانبخت هر روز حداقل ۲۶۵ میلیون تومان از اینستاگرام درآمد مستقیم دارد که این قطعا بدون در نظر گرفتن سایت های شرطبندی و قمار اوست !

دنیا جهانبخت چگونه مشهور شده؟

دنیا جهانبخت هنر خاصی ندارد، تحصیلات آنچنانی هم ندارد. او در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مد داشت و به عنوان مدل پوشاک و میکاپ آرتیست فعالیت می کرد، نقطه اوج شهرت او زمانی بود که برای عشق از دست رفته اش (ساسی مانکن) اظهار ناراحتی می کرد.

درآمد دنیا جهانبخت

او ویدیوهای زیادی منتشر کرد و به سرعت دیده شد، شمار دنبال کننده های او به طرز عجیبی به ۳ میلیون نفر رسید و خانم جهانبخت با یک شکست عشقی به شهرت بالایی رسید! البته خواننده لس آنجلسی (ساسی) اعلام کرده بود که این خانم را نمی شناسد و نمی داند که او چرا این رفتارها را از خود نشان می دهد.

او در یکی از ویدیوهای خود در حال خودکشی با روسری بود، ویدیویی که میلیون ها بار دیده شد و حتی رسانه داخلی به آن واکنش نشان دادند. دنیا جهانبخت با همین استراتژی پیش رفت تا جایی که همه چیز عادی شد و ماجرای شکست عشقی او به موضوعی تکراری تبدیل شده بود.

دنیا جهانبخت با به تصویر کشیدن زندگی لاکچری خود و حاشیه‌های زیاد توانسته افراد زیادی را به سمت خود جذب کند .

یکی از پرسروصداترین حاشیه‌های دنیا جهانبخت مربوط به عشق این دختر, ساسی مانکن بود که تا مدت‌ها نام دنیا جهانبخت نقل محافل مختلف بود.

برای مدتی دنیا جهانبخت حتی در شبکه‌های ملی صداوسیما هم دیده می‌شد و کلیپ‌های آن در همه‌جا دیده می‌شد تا اینکه این دختر پرحاشیه یکی از اینفلوئنسر های پرمخاطب اینستاگرام تبدیل شد و شاید خودش هم‌فکرش را نمی‌کرد که با خفه کردن خودش بتواند این‌همه مخاطب به صفحه خود جذب کند.

همسر مهراد جم همسر دنیا جهانبخت عکسهای جدید دنیا جهانبخت دنیا جهانبخت و مهراد جم درآمد دنیا جهانبخت ثروت دنیا جهانبخت تیپ دنیا جهانبخت تعداد فالوور های دنیا جهانبخت بیوگرافی دنیا جهانبخت اینستاگرام دنیا جهانبخت Donya Jahanbakht

دنیا جهانبخت ماند و یک دنیا فالوور

بعد از اینکه حاشیه‌ها فروکش کرد و به قول معروف آب‌ها از آسیاب افتاد دنیا ماند و یک دنیا فالوور!!!

که همین باعث شد پتانسیل درآمدی دنیا جهانبخت از طریق پیجش سر به فلک کشیده شود, در زیر به محاسبه پتانسیل درآمدی دنیا جهانبخت در هرماه می‌پردازیم.

دنیا جهانبخت در حال حاضر تبلیغات خود را فقط از طریق استوری انجام می‌دهد که برای هر تبلیغ بین مبلغ ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان تا ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان دریافت می‌کند که ما پایین‌ترین قیمت رو در نظر می‌گیریم و اگر فرض بگیریم به‌طور متوسط ۲ عدد استوری تبلیغاتی در روز بگذارد.

۲ عدد استوری*۳۰ روز = ۶۰ عدد تبلیغ در ماه

۶۰ عدد تبلیغ *۲۰.۰۰۰.۰۰۰ هزینه تبلیغ = ۱.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان

معادل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان باروزی ۳۰ ثانیه وقت گذاشتن!!!!!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ