دنیا جهانبخت از مهراد جم هم طلاق گرفت +عکس

0

دنیا جهانبخت بعد از حامله شدن از مهراد جم از وی جدا شد و طلاق گرفت

دنیا جهانبخت که بعد از تلاشهای زیاد و معروفش روی ساسی مانکن و تتلو، آخرش به مهراد جم رسید و ازش حامله ست، استوری گذاشته که مهراد برگشته ایران و ایشون سینگل مام شدن

دنیا جهانبخت یکی از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی است و حواشی زیادی را از قدیم تاکنون برای خود ساخته است. چندی پیش رابطه او و مهراد جم یکی از داغ ترین اخبار در فضای مجازی بود.

از روزی که مهراد جم خواننده پاپ به ترکیه مهاجرت کرد اخبار و شایعات زیادی در مورد او شنیده شد تا اینکه دنیا جهانبخت رابطه با او را علنی کرد. او با مهراد جم ازدواج رسمی کرده، باردار است و بچه آنها به زودی به دنیا می آید. این اخبار در حالی است که مهراد جم قصد بازگشت به ایران را دارد.

اکنون دنیا جهانبخت سکوت خود را شکسته و دلیل ورود مهراد را به ایران فاش کرد.

همسر مهراد جم همسر دنیا جهانبخت فرزند دنیا جهانبخت سن دنیا جهانبخت چند ساله دنیا جهانبخت و مهراد جم دنیا جهانبخت کجاست حاملگی دنیا جهانبخت بیوگرافی مهراد جم بیوگرافی دنیا جهانبخت اینستاگرام مهراد جم اینستاگرام دنیا جهانبخت اسامی شاخ های اینستاگرام

آیا مهراد جم از دنیا جهانبخت جدا شده است؟

مهاجرت مهراد جم خواننده مشهور ایرانی و ارتباط عاشقانه وی با دنیا جهانبخت دختر ایرانی مشهور در اینستاگرام یکی از جنجالی ترین اخبار سال ۹۹ بود.

دنیا جهانبخت چند سال از مهراد بزرگتر و حاشیه های زیادی در اینستاگرام داشته به همین دلیل ظاهرا مهراد جم نتوانسته به درستی گذشته وی را فراموش کند.

موضوعی که دنیا جهانبخت در استوری اینستاگرام خود به آن اشاره نموده و باعث جنجال جدید در میان کاربران شبکه های اجتماعی شده، خبری که اگر مورد تایید باشد به جدایی این دو چهره مشهور اینستاگرام منجر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ