پلمب کارگاه تولید ماسک غیرمجاز

0

سرهنگ “داود عبدالمالکی”  در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با توجه به شرایط بیماری کرونا در جامعه و سودجویی برخی افراد در تولید و فروش ماسک های غیر مجاز، ماموران انتظامی بخش محمدیه با اشرافیت و هوشمندی خود از تولید غیرمجاز ماسک در  کارگاهی واقع در یکی از مناطق شهر “محمدیه” مطلع و بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی این کارگاه غیرمجاز را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۳۰ هزار عدد ماسک تقلبی تولید شده و آماده توزیع به همراه مقادیری مواد اولیه و ۳ دستگاه تولید ماسک را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این کارگاه به علت عدم رعایت قانون نظام صنفی و آیین نامه اماکن عمومی تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس تاکید کرد: مدافعان امنیت به طور شبانه روز در کنار مدافعان سلامت در خدمت سلامت و امنیت جامعه هستند و  با افراد سودجو و فرصت طلبی که با سوءاستفاده از شرایط کرونایی کشور برای کسب منفعت خود سلامت مردم را به خطر می اندازند، برخورد قانونی می کند.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ