فروش آنلاین تی‌شرت‎های “داعش” + عکس

2
حامیان گروه “داعش” جهت تبلیغ بیشتر برای این گروه تروریستی، وارد بازار پوشاک شده‌اند.
این گروهک تروریستی و حامیانش با دست گذاشتن بر روحیه مبارزه‌طلبانه جوانان، سعی در اغوای آنان و منحرف کردن اصالت “جهاد” دارد. این تی‌شرت‌ها از طریق صفحات فیسبوک و وب‌سایت‌ها به قیمت ۷ الی ۱۳ دلار به فروش می‌رسند.
عکس های جالب و زیبا عکس داعش داعش حامیان داعش جنایات داعش اخبار جالب

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروه تروریستی داعش از طریق صفحات خود در شبکه های اجتماعی که متعلق به جنگجویانش در سوریه و عراق است با هوادارانش در کشورهای غربی ارتباط دارد. طرفداران داعش بدون واهمه با خریدن لباس هایی که شعارهای این گروه تروریستی روی آن چاپ شده، تبعیت خود را از آن ابراز می کنند.
بیشتر این اجناس ظاهرا از ماهها پیش از طریق سایت هایی که مرکزشان در اندونزی است، فروخته می شود.

یکی از فروشندگان این اجناس صفحه ای در فیسبوک دارد که ۹۰۰۰ کاربر دارد و با بیشتر آنها در ارتباط است. کاربران بدون اینکه هویت و نامشان را مخفی کنند با گذاشتن یادداشت در زیر تصاویر، کالاهای مورد علاقه خود را سفارش می دهند.

عکس های جالب و زیبا عکس داعش داعش حامیان داعش جنایات داعش اخبار جالب

حداقل دو صفحه مشابه در اندونزی ثبت شده که حاوی بازی رایانه ای برای کودکان در قالب جنگجویان است.

بر اساس گزارشها، در برخی فروشگاههای ترکیه  یادگاری های داعش مانند سایر کالاها روی قفسه ها قرار دارد.
در توییتر هم تصویری بارگذاری شده که این یادداشت در ذیل آن دیده می شود: “اگر می خواهید بدانید جهادگر در این تابستان چه می پوشد، از فروشگاه داعش در استانبول دیدن کنید.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ابی می گوید

    علمای شیعه و سنی باید اعلام کنند هرگونه خرید اقلام این حیوانات از خدا بی خبر حرام است… مرگر بر اردوغان خائن که او هم باید به درک واصل بشه////…..با نام خدا و پیامبر جنایت می کنند ان شاله همون خدا نسل بی دین شون رو از روی مین برداره…آمین

    1. لنا می گوید

      سازمان مثلا ملل که باید دفاع کنه ازحقوق این مردم بیگناه ودرحال حاضر یکی از بیخودترین وبی اراده ترین سازمانهای روی زمینه ،دست روی دست گذاشته و هیچکاری نمیکنه.. نشستن تا زنان ودختران به فجیعترین شکل ممکن مورد شکنجه روحی وجسمی قرار بگیرن….فقط میتونیم ازخدا بخوایم که ظهور آقا رو نزدیک کنه…ما مضطر شدیم…بخدا که حیوانات هم اینطور نیستند…