آنالیز دقیق حامد لک توسط تیم اماراتی/ نقاط ضعف دروازه بان پرسپولیس

0

پرسپولیس نیوز – حامد لک برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا در جریان بازی برابر الریان قطر گل خورد. بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰ در دور جدید رقابت ها نتوانسته مثل گذشته رکورد هایش را حفظ کند و در ۴ بازی ۳ بار دروازه اش باز شد که روی آنالیز دقیق رقبا این گل ها به ثمر رسید و نقاط ضعف حامد پیدا شد. در بازی با الریان روی یک ضربه ایستگاهی پرسپولیس گل خورد که خروج حامد لک در این گل بی تاثیر نبود، اتفاقی که در بازی با گوآ هند هم تکرار شد.

 الریان با توجه به گل های دریافت شده توسط پرسپولیس در بازی با آلومینیوم اراک این روش از گلزنی را انتخاب کرد و گوآ هم از روی دست الریان تقلب کرد تا دروازه لک را باز کند. در این بین الوحده که در بازی رفت موفق به گلزنی نشده بود در بازی برگشت با یک گل متفاوت دروازه پرسپولیس را فرو ریخت و اولین شکست نماینده ایران را رقم زد.

اگر به بازی با گوآ در دور رفت باز گردیم وقتی پرسپولیس یک بر صفر از رقیبش عقب بود در یک ضد حمله دروازه اش برای بار دوم تهدید شد اما حامد لک با واکنشی تماشایی موقعیت تک به تک را از مهاجم گوآ گرفت. توپی که اگر به گل تبدیل می شد کار را برای پرسپولیس سخت می کرد و احتمال برد این تیم خیلی کم می شد اما لک پرسپولیس را در بازی نگه داشت. نمایش خیره کننده لک می توانست مقابل مهاجم اسلوونیایی الوحده تکرار شود اما آنالیز درست از نحوه واکنش لک باعث شد مقابل این مهاجم با تجربه موفق نباشد. لک مشابه حرکتش برابر مهاجم تیم گوآ را در موقعیت تک به تک تکرار کرد اما بازیکن الوحده زاویه بالا را در نظر گرفت و خیلی هوشمندانه باعث برد تیمش شد.

بیشتر بخوانید:

  • مهندس پرسپولیسی‌ها داماد شد

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ