تصاویر| لحظه شادی متفاوت مهدی ترابی پس از گلزنی

0

پرسپولیس نیوز – محمد حسین کنعانی زادگان که در زمان اعلام اولین پنالتی پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود و تا لحظات پایانی در آستانه زدن آن قرار داشت، در ادامه با اعلام یحیی گل محمدی از کنار نیمکت آن را به مهدی ترابی داد. مهدی ترابی با ضربه‌ای مطمئن توانست گل برتری پرسپولیس را مقابل گوا به ثمر برساند و بار دیگر تیمش را در مسیر کامبک قرار داد.

ترابی پس از این گل به سرعت به داخل دروازه گوا رفت و با برداشتن توپ به سمت وسط زمین حرکت کرد تا هر چه سریعتر بازی به جریان بیفتد تا پرسپولیس بتواند به گل‌های بعدی و پیروزی دست پیدا کند.

مهدی ترابی ستاره تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی با گوای هند گفت: بازی خیلی سختی داشتیم، گوای هند در حفظ توپ و ارسال پاس تیم خوبی بود. بازی جلوی این تیم کار سختی بود. آن‌ها فضاها را به خوبی می‌بستند، ما نیمه اول می‌توانستیم خیلی خوب از موقعیت هااستفاده کنیم و اگر نیمه اول ۳-۱ می‌شدیم کارمان ساده تر بود.

وی افزود: با این حال خوشحالیم که برد را به دست آوردیم. این سومین برد متوالی ما بود و باید تلاش کنیم که مثل این بازی سه امتیازهای بعدی را به دست آوریم. 

او درباره عملکرد گوآ عنوان کرد: عملکردشان خیلی خوب بوده و تیم منظمی هستند. با برنامه کار کردند و می‌دانستیم بازی آسانی نداریم و البته باوجود سختی هوا و شرایط و سختی بازی، خداراشکر توانستیم برد را به دست آوریم.

لحظه شادی گل مهدی ترابی را در تصویر زیر ببینید:

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

لحظه گل ترابی را در ویدئوی زیر نیز می‌توانید ببینید:

  • بیشتر بخوانید و ببینید:

تصاویر| اولین واکنش کنعانی زادگان به از دست دادن پنالتی/ چه کسی از او دلجویی کرد؟

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ