توقیف محموله ۵۰۰ میلیاردی لوازم ماشین آلات سنگین در بندر لنگه

0

سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت : مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بندر لنگه در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاق کالا و ارز با پایش ورصد اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از انتقال یک محموله قطعات و لوازم ماشین آلات سنگین راه سازی قاچاق مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی مشترک با مأموران پایگاه دریابانی این شهرستان به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام پس از تعقیب و مراقبت های لازم ۴ دستگاه کامیون کشنده متعلق به قاچاقیچیان را شناسایی و توقیف که جهت بررسی بیشتر به داخل یگان انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت:در بررسی های دقیق کارشناسان پلیس مشخص شد، قاچاقچیان لوازم و قطعات ماشین آلات سنگین را به صورت قاچاق به کشور وارد وبا انتقال آن به استان های مرکزی کشور اقدام به مونتاژ و سپس اقدام به فروش غیر قانونی آن می کردند.

سردار جعفری اذعان داشت: در بازرسی از کامیون های توقیفی قطعات و لوازم ۴دستگاه ماشین آلات سنگین راه سازی کشف ودر این زمینه ۴متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان مربوطه ۵۰۰میلیارد ریال عنوان کرد.#پلیس

حوادث تلخ حوادث ایران حوادث امروز اخبار جنایی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ