شوک شدید به پرسپولیس/ استاد الدوحه علیه پرسپولیس/ دو ستاره دیگر پرسپولیس رفتنی شدند؟

0

پرسپولیس نیوز – صفحه توییتر استاد الدوحه که یکی از رسانه‌های مطرح قطر محسوب می شود سه شنبه شب هفتم اردیبهشت ماه در خبری اختصاصی مدعی شد محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس برای فصل آینده با باشگاه الاهلی قطر به توافق رسیده و این بازیکن سال بعد در لیگ ستارگان قطر توپ خواهد زد.

بعد از انتشار این خبر موجی از نگرانی بین هواداران پرسپولیس به وجود آمد و از همین رو خود کنعانی زادگان مجبور شد در صفحه شخصی خود خبر توافق با الاهلی قطر را تکذیب کند.

این تکذیب بیشتر شبیه سایر تکذیب های چند فصل اخیر بود که خیلی زود به واقعیت تبدیل شد.

بامداد امروز نیز استاد الدوحه از پیوستن احمد نوراللهی به الاهلی قطر خبر داد و دوباره موج نگرانی را در هواداران  ایجاد کرد.

در گزارش زیر چند مورد از خبرهایی که استاد الدوحه در مورد جدایی بازیکنان پرسپولیس منتشر کرد و بعدا به وقوع پیوست را می خوانید.

بشار رسن

حدود یک ماه قبل از فینال آسیا استاد الدوحه و حتی رسانه های داخلی مثل پرسپولیس نیوز خبر جدایی ستاره عراقی پرسپولیس را بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا و رفتنش به تیم القطررا منتشر کردند که ابتدا با واکنش هواداران پرسپولیس همراه شد و سپس باشگاه پرسپولیس و خود بشار این موضوع را تکذیب کردند. اتفاقی که  دقیقا بعد از بازی پرسپولیس و اولسان رنگ واقعیت به خودش گرفت و بشار حتی با کاروان پرسپولیس به تهران بازنگشت.

مهدی ترابی

ستاره لیگ نوزدهم که خیلی ها او را یکی از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس می دانستند در اقدامی عجیب درحالی که با پرسپولیس قرارداد داشت دست به فسخ یکطرفه قراردادش زد و به تیم العربی قطر رفت. این درحالی بود که بازهم رسانه استاد الدوحه و یکی دو رسانه قطری دیگر وقتی هنوز لیگ خودمان به پایان  نرسیده بود خبر از انتقال ترابی به لیگ قطر دادند ولی باشگاه پرسپولیس و ترابی آن موقع این موضوع را تکذیب کردند.

شجاع خلیل زاده

شاید هیچکس فکرش را نمی کرد که شجاع از پرسپولیس جدا شود ولی این اتفاق بعد از درگیری با رسول پناه مدیرعامل وقت پرسپولیس رخ داد و حواشی زیادی ایجاد کرد.تا قبل از اینکه عکس بوس کردن لوگوی الریان قطر توسط شجاع منتشر شود خبر جدایی این بازیکن توسط باشگاه پرسپولیس و خود خلیل زاده تکذیب می شد.گفتنی است باز هم استاد الدوحه جزو اولین رسانه هایی بود که خبر پیوستن شجاع به الریان را منتشر کرد که بعد از چند روز درست از آب در آمد.

هواداران پرسپولیس با استناد به این موارد نباید به تکذیبیه مدافع تیمشان دلخوش باشند چراکه تجربه نشان داده احتمال تبدیل این اخبار به ظاهر حاشیه ای به واقعیت بسیار زیاد است.

گفتنی است کنعانی زادگان داشتن پیشنهاد از لیگ قطر را رد نکرد و فقط اعلام کرد با تیم های دیگر توافقی انجام نداده است.

وضعیت پرسپولیس اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ