رمزگشایی درباره شماره ۱۰ استقلال/ چرا قایدی اینقدر مشتری پیدا کرد؟

0

استقلال نیوز – در روزهای اخیر به ویژه پیش و پس از بازی با الاهلی بسیاری از رسانه‌های آسیایی درباره شماره ۱۰ تیم استقلال حرف می‌زنند. کسی که در ابتدای فصل شانزدهم لیگ برتر توسط علیرضا منصوریان (سرمربی وقت تیم) از ایرانجوان بوشهر به استقلال پیوست.

مهدی قایدی هم اکنون با حضور در ۱۹ بازی استقلال در لیگ برتر و ۱۵۵۲ دقیقه بازی در ترکیب تیم استقلال، ثابت‌ترین بازیکن این تیم در طول فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود. او همچنین در لیگ برتر با ۴ گل زده پس از امیرارسلان مطهری ۵ گله، بهترین گلزن استقلال است که البته با ۵ پاس گل و یک پنالتی که برای استقلال گرفته موثرترین مهره در این تیم هم محسوب می‌شود. قایدی همچنین در لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا با ۳ گل زده جزو بهترین بازیکنان این تیم در این زمینه محسوب می‌شود که در هر پنج بازی استقلال حضور داشته و ۴۳۰ دقیقه برای این تیم بازی کرده است. قایدی در همین فصل لیگ قهرمانان دو پاس گل هم داده و به همین خاطر جزو موثرترین بازیکنان آبی پوشان در آسیا هم به حساب می‌آید که در اندازه‌های شماره پیراهنش (شماره ۱۰) ظاهر شده است.

ستاره استقلال به اندازه ای زیر ذره‌بین AFC است که حتی شادی گلش را هم در جمع شادی گل‌های خاص قرار می‌دهند و در پایان دو بازی استقلال، او را برای مصاحبه انتخاب می‌کنند. بررسی آمار متعلق به این فوروارد تکنیکی و البته حرکات منحصربه‌فردش مشخص می‌کند چرا این فوتبالیست این روزها به شدت مورد توجه اصحاب رسانه، طرفداران تیم‌های رقیب استقلال در گروه C و دیگر اهالی فوتبال در داخل و خارج از کشور قرار گرفته است.

رقابتی که بین ایجنت‌ها برای انتقال این بازیکن به تیم‌های آسیایی و اروپایی شروع شده هم در نوع خود جالب است که البته شرایط سنی این فوتبالیست نیز به این مهم کمک کرده است. قایدی متولد ۵ دسامبر ۱۹۹۸ و ۲۲ ساله است.

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ